opkast måske slugt et stk plastik ??? opkast måske slugt et stk plastik ???
Jeg er træææææt....
Nå men i går morges startede med at Nova lavede sin af og til opkastning... så op mindst 2 timer før jeg troede...
Her til morgen Nova gør det samme kl 5.15.... tror jeg skal sove, men siden kl 5.30 har Ipsen så kastet op jeg ved ikke hvor mange gange, 10 mindst.... det er tykt slim agtigt, først meget men nu små klatter.... og det stinker af opkast...
I går fik hun fat i en plast sodavands flaske og legede med den, jeg tænkte ikke lige over det, men hun bed i den og jeg stoppede hende da jeg synes det så ud som om hun havde fået bidt et stk af... jeg sagde tak, men hvis det var et stk så slugte hun det.....
Nu her mens jeg har skrvet har hun gylpet slim op 2 gange....
Nogen der har prøvet såsan noget, kan det var et stk plast der så først driller nu, det sket i går omkring kl 13 og som sagt er opkast startet kl 5.30 ???
Kan det være kulde hun er vild med at være ude, og mavsen er jo tæt på jorden...
Helt tilbage til fredag aften fik de et andelår, kan det være det der driller, synes der var noget benagtigt i det opkast fra Nova, måske også i det første fra Ipsen...I aftes fik de ris med lidt kød ....
Har kogt ris nu her og vil tilbyde mde torskerogn i, men er det en god ide...
dec 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Hunde: 2 Emner: 260 Svar: 7.929
Om det er det ene eller andet vil jeg ikke gætte på, dog lyder det ikke til at være et stykke plastic, når det er dem begge, der har været igennem turen. Jeg ville give det nogle timer og holde øje med, om hun ser ud til at have det dårligt, hvad der kommer op osv, og hvis det fortsætter, ville jeg ringe til dyrlægen, når nu du har mistanke om, at der kunne være noget knogle
feb 2011
Følger: 34 Følgere: 94 Hunde: 4 Emner: 957 Svar: 17.999
Ipsen derimod (8 mdr) plejer ikke at gøre det, det virker som ja jeg ved ikke hvad, men fx så lugter Nova`s ikke, Ipsens stinker som opkast, som menneske opkast, det er meget slimet, lidt tykt... ingen blod eller noget...
jul 2009
Følger: 9 Følgere: 8 Hunde: 1 Emner: 12 Svar: 70
feb 2011
han sagde at problemet med plast jo er at det ikke kan ses på røntgen : ( så håber virkelig ikke det er det...
Hun drikker og har spist...
jun 2006
Følger: 9 Følgere: 6 Hunde: 3 Emner: 181 Svar: 790
De sagde når hunden begynder at kaste op er det somregl tegn på det de har slugt laver ballade, så jeg ville ikke vente og se tiden an, men tage til dyrlægen..
feb 2011
@Mie : puha en omgang... nu er jeg på arbejde, hun fik lidt ris med torskerogn inden jeg tog hjemmefra, køber kylling på vejen hjem... er spændt på at se hvad der er sket mens jeg er væk... Ja dyrlægen mente jo ikke det var plasten der gav problemer. og jeg aner ikke om hun overhovedet slugte noget, i så fald er det et MEGET lille stykke... Han sagde at jeg skulle se tiden an et par dage med skåne kost, men bliver hun ved i dag og nat så tager jeg afsted i morgen ... bliver det værre inden så kontakter jeg selvfølgelig også...
Prøver nu det med asparges under alle omstændigheder, det kan jo ikke skade....
feb 2011
Giver nu asparges alligevel og skånekost et par dage....
jun 2006
Følger: 9 Følgere: 6 Hunde: 3 Emner: 181 Svar: 790
feb 2011
dec 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Hunde: 2 Emner: 260 Svar: 7.929
opkast måske slugt et stk plastik ???