{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.059 visninger | Oprettet:

lidt trist oplevelse {{forumTopicSubject}}

vi var til kontrol tjek i dag med buffy... da vi kommer ind er der et ældre ægtepar med deres hund... lige så snart de får øje på buffy skynder de sig over bag skranten..

nåhh ja tænker jeg.. det kan være at deres hund ikke kan med andre.. så jeg smiler venligt til dem og sætter buffy plads.. som altid... og smiler igen til damen som smiler sådan lidt andstrengt tiilbage.. nå med de skal så til før os.. og kan høre at hunden er blevet andgrebet af to løse hunde... ja så ved man jo godt hvad klokken har slået.. manden kommer så ud for at tage nogle godbidder (de står på disken) buffy loger glad til ham, hun føler sig jo nærmest hjemme i klinikken og ved hvor gufferne kommer fra hehe.. han kommer ud anden gang efter godbidder og buffy glad igen.. han siger så nåhh du vil også gerne have nogle.. men istedet for at give buffy dem rækker han dem til mig.. jeg siger så at hun ikke gør noget.. og inden jeg når at sige mere, siger han... ja det siger i.! godt nok.. undre mig lidt og kan ikke undgå at blive en smule fornærmet.. for er der noget jeg hader er det at blive samlignet med de folk der ikke kan styre deres hunde (i ved hvem jeg mener) men tænker så også igen.. hans hund er lige blevet andgrebet...
de kommer så ud, og jeg kan se konen står og kigger lidt efter en udvej.. og helst så langt væg fra buffy som muligt.. smiler så til hende og siger at jeg nok skal tage buffy ud så de kan komme frit forbi, og hun siger pænt tak for den ene af de hunde var en ambull...
jeg går så helt ud og lidt væk.. tænker jo at den stakkels hund i skal få endnu en dårlig oplevelse ved at blive bange for buffy...
men da de kommer ud er det glad legende hund der springer rundt.. den ser enda buffy og vil meget gerne hen og lege.. men jeg giver buffy komando til at sætte sig plads så de har mulighed for at få styr på deres legende hund...

men hvor var det trist.. har endnu ikke mødt nogle som var så bange for min hunds ydre.. kender da selvf alles fordomme osv.. har bare aldrig selv følt den.. men det gjorde jeg så idag.. kan selvf godt forstå dem... kan bare ikke se hvordan man kan skære alle hunde over en kam...

ud over det gik vores dyrelægebesøg fint.. buffy skulle gerne være klar til fis og ballade om 2 måneders tid.. jubiii


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  lidt trist oplevelse
Kommentér på:
lidt trist oplevelse

Annonce