{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.991 visninger | Oprettet:

Hun skal på internat =( ... (?) {{forumTopicSubject}}

Hejsa

Det var meningen at min søster og svoger skulle passe en weimaranertæve i et halvt år for en mand der skulle udstationeres i forbindelse med hæren.

Hunden er 4 år, men 1 år mentalt, og er en MEGET stor mundfuld.. De prøvede en dag at have hende hjemme ved os, hvilket ikke gik synderligt godt, da hun slet ikke kunne falde til ro fordi hun kunne lugte vores kat.
Hun er meget energisk og kræver utroligt meget tid, men udover det er hun en enormt sød, kærlig og rar hund.

Min søster og svoger har haft hende "på prøve" nogle weekender, og indimellem uger i træk, og har nu måtte erkende at hun er en alt for stor mundfuld for dem, så de har sagt nej til at passe hunden det halve år, og hun bliver afhentet her d. 19 maj.

Ejeren har tænkt sig at indlevere hende på et internat, og så er det jeg er lidt nysgerrig..
Tæven har DKK stamtavle og er fra dansk opretter - har denne opretter ret til at vide at hun sansynligvis ender med at havne på et internat?
Og hvis man afleverer sin hund på et internat, kan tavle og alle papirer så følge med til de nye ejere?

På forhånd tak =)
Vh. Line


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hun skal på internat =( ... (?)
Kommentér på:
Hun skal på internat =( ... (?)

Annonce