{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.132 visninger | Oprettet:

SÅ GAL! {{forumTopicSubject}}

Skal lige ud med noget vrede, håber i kan følge mig!

DETTE ER IKKE ET RACISTISK INDLÆG, genfortæller blot hvad jeg så.

Skulle ud med min kanin til min veninde i dag, da jeg skal på ferie, og min kære kanin skal passes ved min veninde. Jeg holder så på en tank i Hundige, da jeg lige ville ind og købe noget hygge til venindes og jeg. Da jeg kommer ud til bilen igen, ser jeg de sødeste små hvalpe, de var godt nok red nose pitbulls, men søde var de, og ikke særlig gamle nok 14 uger.

De omtalte personer er af anden etnisk herkomst end dansk.

En person i bilen (der hvor hundene kom ud fra) løber den ene hvalp op, måske en meter og kaster den stakkels hvalp ned på jorden, den gør så et højt piv fra sig. Sidder på dette tidspunkt måske 5 meter væk. Hvlapen havde INTET gjort, den gik stille og roligt i snor, mens en dreng holdte den. Og så blev jeg vred, men mere kommer. 2 drenge går så med de 2 hvalpe, en går i forvejen hen og placere den ene i en hundekrog. Den anden hund går, men åbenbart ikke hurtigt nok, så drengen hiver så hårdt i snoren at hvalpen bliver slæbt hen af jorden, måske 3 meter og da de så kommer hen til den anden hvalp som står bundet, og som selvfølgelig bliver glad, losser drengen den i hovedet. Ikke bare et lille spark, men sparker virkelig igennem så hvalpen piver højt! Efterfølgende kaster drengene de stakkels hunde ned på jorden, slår dem og er virkelig onde, udover det er hvalpene tynde.
Alt dette sker på få minutter. Jeg flyver så ud af min bil og løber over og flipper ud, hvordan de kan behandle dem sådan, at de ikke fortjener de , alt muligt sagde jeg, kan ikke huske halvdelen, var så vred. Det enste svar jeg får af de 10 årige drenge er "Fuck af din dansker luder, pas dig selv - fucking racist". Jeg ville jo reagerre sådan, uanset hvilken hudfarve personerne havde, og forklaede også at det intet havde med hvordan de så ud at gøre, men at jeg tænker på hvalpenes ve og vel, tilbyder endda at købe dem, men de bliver ved med at komme med onde bemærkninger, rettet mod mig og de andre mennsker som nu har blandet sig i deres behandling af hundene. Jeg går over til bilen og ringer til politet, og det svar jeg får er "Det kan vi jo ikke gøre noget ved, drengene er jo mindreårige, bare behandler deres hunde sådan. Så kunne vi ikke lave andet end at køre ud til sådanne sager, vi har jo vigtigere ting at tage os for" !!!! ARRRRRRRRGH!! Har aldrig været så gal før!!
Mens jeg står og ringer, løber drengene væk med hundene, ind i et bolig område. Når jeg er færdig med at tale med politiet!!!!!!, løber jeg og en anden mand efter, for eventuelt at finde drengenes forældre, og måske overtale dem til at vi kunne købe hundene, men drengene er væk, og det er de stakkels små hvalpe også.

HEr sidder jeg så gal, vred og føler mig magtelsløs. Sur på politet og folk, hvordan kan de behandle dem de hvalpe sådan!?!?!?!?!?

Hvad kan jeg gøre? Jeg kan jo ikke bare ignorer det, hvis jeg igen ser det, og politet vil ikke hjælpe.. ÅÅÅH, jeg er så vred og så ked af det på de små hvalpes vegne smiley

Undskyld, det blev lidt langt.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  SÅ GAL!
  • #1   14. jun 2008 nej nej nej. jeg sidder også selv og bliver sååååååå gal nu!

    sys du skal gå på til politiet i morgen SLÅ i bordet od sig hjælper de ikke med denne sag går jeg (dig) til B.T, Ekstra bladet osv! for det kan ikke være rigtig det der!

    og for det anden er pitbulls ulovlige. så politiet kan FANME IKKE bare sidde og glo og ikke gøre en skid smiley


  • #2   14. jun 2008 Jeg ved det ikke. Så det som det eneste rigtige at ringe til politet, så de kunne afgøre det, men nej det gad de åbenbart ikke!! Kunne jo ikke bare løbe hen og tage hundene og stikke af, selvom jeg nu ville ønske at jeg have gjort det.

    Og der var masser af mennsker på tanken, men drengene var ligeglade. Mishandlede deres hunde foran masser af mennsker. Er simpelthen så sur og vred!


  • #3   14. jun 2008 stakkels hunde. og forfærdelige drenge!
    jeg har oplevet præcist det samme. var i en by tæt på hvor jeg bor hvor der kommer en flok drenge (fra ca 12 år til 15-16tror jeg) og de går med 3 amstaffs(2 hvalpe og en vokse) og to pitts(begge hvalpe) og jeg kigger jo da hundende jo var søde, og pludselig for en af pitt hvalpene sådan et los i hovedet at den ryger 1 m hen af gaden jeg stopper så op og betragter dem på afstand og der går ikke længe før den næste hund bliver kastet hen ad gaden og giver et hyl. og jeg ringer også til politiet og får samme svar som dig at de har bedre ting at tage sig til.
    og jeg kunne jo ikke gøre noget da jeg var alene(er kun 15 år) og de var mange så jeg måtte bare kigge den anden vej(kunne ikke se på det) og de drenge der er tale om har stadig hundende og behandler dem dårligt!


  • #4   14. jun 2008 jeg forstår dig FULDT ud!! kan slet ikke klare tanken!

    den er GAL i DK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


  • #5   14. jun 2008 sådan nogle lorte unge.... jeg havde nok ikke kunne styre mig af bar vrede.... og havde banket dem til pulver ..... de unger skulle ha været kvalt i føslen ..... og det er ligegyldigt hvilken hudfarve man har så skal man ikke være onde mod dyr....

  • #6   14. jun 2008 Hvad med ham der sad i bilen? Han har jo i princippet også noget med sagen at gøre..

    Stakkels hunde..


  • #7   14. jun 2008 <Trunte The Warrior Princess > - Nævte også til politet af det var red nose pitbulls, men igen politet var ligeglade !!


    cath pittbull i menneskeskikkelse vil gerne ha udf - Er gjort nu.


  • #8   14. jun 2008 øv øv øv, kan sagtens forstå du føler dig magtesløs. Men du kan næsten ikke gøre mere end du gjorde. Syntes det var stækt du turde gå hen til dem, det tror jeg ikke jeg havde gjort.
    Men skrækkeligt at opleve, bare man kunne gøre et eller andet. ØV


  • #9   14. jun 2008 nej nej nej. fuck det forbandede politi! ja sorry. men sidder jeg altså tænker lige nu!



  • #10   14. jun 2008 ARGH !!! Jeg bliver satme gal når jeg hører så noget !!! Sådan noget burde ikke kunne finde sted i (især) Danmark ! Jeg ved slet ikke hvad jeg kunne finde på at gøre hvis jeg så sådan noget ske ! Nøøj, hvor ville jeg bare blive sur !

  • #11   14. jun 2008 Ham i bilen kørte, nåede ikke at se nummerpladen, var så distræt af hvad der foregik med hvalpene. .

    Ejer af Whisky og Cola ! - Har også en ratlås liggenede i bilen, havde virkelig bare lyst til at tage den og bokstaveligt talt BANKE noget fornuft i deres hoveder.


  • #12   14. jun 2008 SNOTUNGER, siger jeg. De skulle da have et los ud af landet. Eller i kæft-trit-og-retning-camp.

    Der er vel ik så frygteligt meget end at gøre end, at stoppe hundene under armen og tage benene på nakken, hvis du da vel og mærke slippe afsted med det med "helbredet" i behold.

    Det er møg irreterende at vores politi ikke har ressourcer til at tage sig af det, og man skal stå tilbage i afmagt. Eller at de sociale myndigheder ik tager sig af sådanne klaphoveder.


  • #13   14. jun 2008 Mon ikke tanken har et kamera det er optaget på?
    Så kan du os få det i fernsynet..
    Det er da for langt ude der ikke blir gjort sådan noget...


  • #14   14. jun 2008 looooooool .... jeg har en stavlyget hvis det skulle blive mørkt ...


  • #15   14. jun 2008 Mette; god ide, mange tanke har kamera.

  • #16   14. jun 2008 Bubbibjørn 2 - Fie smiley .
    Ja det er forfærdeligt at sådanne ting kan ske, og hvad kan man gøre når politet ikke vil hjælpe?! Er SÅ SUR!

    Tina - kunne ikke lade være. Var så gal at jeg rystede, havde fandme lyst til at give dem igen af samme omgang.

    UNDSKYLD, mit sprog lige nu. Er bare så ked og vred,


  • #17   14. jun 2008 Hvad fanden er det efterhånden der sker for folk ?.....de børn må da ha lært den adfærd et sted fra....meget sørgelig :o((

  • #18   14. jun 2008 det sker desværre hver dag HELE tiden.

  • #19   14. jun 2008 Mette - Går ned på tanken imorgen (de har lukket nu), og hører om de ikke vil være med til at anmelde det, så kan politet også se hvad nu deres kamere har optaget.

    Tina J - Ja havde jeg virkelig også lyst til, med en af drengenes storebrødre, har et temmelig dårlig ry, og som jeg ved bor lige overfor tanken, i et boligbyggeri, desværre ved jeg ikke præcist hvor.


  • #20   14. jun 2008 *maria GOD idé smiley

  • #21   14. jun 2008 Måske skulle man sige til pannerne at de havde knive, ulovlige knalleter og solgte stoffer. Så kunne det nok være at der skete ting og sager. Ved bare ikke om man selv vil få røven på kommedie for det nummer.

    Politiet må vel have et kvalifiseret bud på hvad man så kan stille op, når de ikke selv agter at gøre noget.

    Kunne godt være fristet af at tage den ene og tæske den anden med. Bam! Sådan!


  • #22   14. jun 2008 Det synes jeg du skal gøre..
    Om ikke andet kan dyrenes beskyttelse vel tage sig af det ??

    Nu kan det godt være det er mig der er gal på den..
    Men muslimer må da ikke røre ved hunde eller hvad?


  • #23   14. jun 2008 Ja forstår ikke. Sidder med en konkret sag af dyremishandling, på en tank med mange øjnvidner og alligevel gider politet ikke tage sig af det. Det er virkeligt for sørgeligt. Det er jo NU de gælder, så må det kære politi få deres erfaringer i marken, istedet for at sidde og undskylde med at de kun er ny addannet. De kan da i det mindste gøre et forsøg, istedet for at ignorere dette voksende problem!

  • #24   14. jun 2008 Stavefejl er gratis i raseri anfald smiley

    Tina - jeg sprugte også hvad JEG så kunne gøre. Ikke noget, svarede de, mange behandler jo deres hunde sådan.. ARGH! Magen til idiot!

    Ringer også til dyrenes beskyttelse imorgen og hører dem ad.


  • #25   14. jun 2008 Det er en syg verden vi lever i..

  • #26   16. jun 2008 nej hvor bliver jeg gal over din historie. fedt du prøvede at gøre noget. endnu er grund til vi burde ha dyrepoliti. stakkels hunde... så er jeg ligeglad med de er mindreårige. sådan noget gør man sgu ikke....


  • #27   23. jun 2009 Ej kan næste ikke læse færdig blir sku helt ked af det og gal.. Fuck så mega synd stakkel hvalpe, de skal nok opvokse og blive til så kaldt dræber hunde, med den behandling. åh kan ikke tage det .. Godt det ikke var mig som så det og intet kunne gøre.. Fuck nogen svin vi sku ha en bedre dyrlov her i danmark, der er ingen der gør noget ordenligt ved sådan noget der ...

  • #28   23. jun 2009 Maria:

    Jeg syntes du er sej, det du gjorde er fedt. men jeg er ked af at sige dette, i hundige når det kommer til politiet, kn du lige så godt glemme at få dem ud, de rør ikke en finger det er derfor at askerød, (hvor jeg tror drengene løb ind) er så stort et problem...

    jeg er ikke sikker på jeg havde tore gøre hvad du gjorde, da de drenge i det område er syge i hovede, og gerne banker og skyder folk der kommer på tværs...

    men kontakt dyrenes bskyttelse, det kan være der er noget de kan og vil gøre


Kommentér på:
SÅ GAL!

Annonce