{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
454 visninger | Oprettet:

hjælp os. {{forumTopicSubject}}

skriver fordi vi har et stort problem med vores hund.
hver gang den skal spise mad og der er en anden hund ser den sig ondt på den anden hund og går der efter til angrab. det samme gør den når vi er ude og gå. de kan lege så pænt den første time også går det galt.
vi ved ikke hvad vi skal stille op

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hjælp os.
  • #1   19. jun 2008 Hej Mia

Jeg synes, det er meget naturligt at den vil forsvare sin mad. Du skal lade den spise i et rum for sig selv.

Med hensyn til leg med andre hunde, så er det jo dejligt at det går godt den første time. Jeg ville nok bare vælge at afbryde kontakten, mens det stadig gik godt ... altså efter 30-40 minutter pakke sammen og gå hjem.

På den måde kan den forhåbentlig få en masse succes-oplevelser, og så kan du måske langsomt øge tiden.

Nu har jeg ikke lige set, hvor gammel den er. Men min hvalp kan godt blive lidt hidsig, når den leger sammen med sin kuld-bror, og de begynder at blive for trætte. Så går vi ind og afbryder legen.

• #2   19. jun 2008 Det lyder sørme underligt.

Kan du fortælle lidt om hunden? Har i haft den fra hvalp mm..

• #3   19. jun 2008 Hej, så har jeg lige været forbi profilen, og kan se at det nok ikke er fordi hun bliver træt smiley

Men som sagt... afbryd mens legen er god - det er jo ikke sådan, at hun slet ikke kan finde ud af at være sammen med andre hunde.

Og med hensyn til mad, så vil jeg nok sige at de to Jack Russel'er jeg kender, også er meget bestemte overfor de andre hunde, når der er mad i skålen.

• #4   19. jun 2008 få noget prof hjælp til det med maden. hva hvis det er et lille barn næste gang. der vil have dens kødben eller lignende.? smiley

• #5   19. jun 2008 Hej Mia
    Jeg kan ikke forstå at den skal indtage sin mad ,når der er andre hunde i nærheden , den kan vel spise på andet tidspunkt,mine to hunde får altid mad hver sit sted,og der er ingen problemer,de kunne bestemt heller ikke stå side om side og spise.med hensyn til leg,er det så hvilken som helst hund den leger med eller hvad?

• #6   19. jun 2008 Med hensyn til mad ... jeg synes som sagt at hundene skal spise adskilt.

Men det er selvfølgelig vigtigt at hun respekterer at MENNESKER må tage maden fra hende (som Trunte skriver) .... Hvis hun også er aggresiv over for jer omkring maden, så må i lige få noget prof. hjælp

• #7   20. jun 2008 men er det normal at jack russeller har det adfær ang sin mad eller sker det også for andre hund. har nemlig tit hørt at JRT tit har det sådan. er virkelig glad for jeres gode råd for ved virkelig ikke hvad vi skal stille op. og er nemlig g´bange for en dag hvis der er et lille barn som vil tage dens ben også den vil merkere sig. kender i nogen gode steder i århus hvor man kan tage til og snakke med nogen om det

• #8   20. jun 2008 spørge måske lidt dumt her, men der er billeder af et kuld hvalpe i profilen - er det din tæves hvalpe og er det dem hun er efter hvad angår maden, for du har jo ikke andre hunde i huset ? og hvad angår at jeres hund kun vil lege med andre en times tid kan være, at hun måske har ondt et eller andet sted, - racen er jo kendt for at springe og hoppe meget ........... bare en tanke og et forslag

• #9   29. nov 2008 nej det er mine forældres hund når vi er på besøg hos dem. den havde intet problem med sine hvalpe

Kommentér på:
hjælp os.

Annonce