{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
794 visninger | Oprettet:

Tæve i løb ( 5 måneder ) ?? {{forumTopicSubject}}

Ja jeg har lavet et indlæg tidligere i dag, omkring Baloo har opført sig underligt. Kan lige sætte mit indlæg ind :
Det er omkring min tæve Quila, som er 4 måneder, 5 d. 12/7.
Baloo er her til morgen meget interesseret i hende, og render rundt med hans "tot" ude meget af tiden, han slikker Quila på ørerne, og har for få minutter lige taget ham i at humpe hendes hoved. Han står nu lige ude i gangen + køkkenet, da jeg bliver nød til at have styr på situationen. Quila er hverkan rød eller hævet dernede, kan intet se på hende. Burde hun ikke først komme i løb omkring i 6-12 måneder ? Jeg har virkelig brug for nogle svar, da jeg skal ud og rejse på søndag, og så skal jeg have fundet en løsning indtil da jo. smiley Hjælp ?

Jeg <b> ringede </b> da til min dyrlæge for at spørge hende til råds, de hun sagde at det bare var fordi der er forår i luften, og Baloo har en masse homoner kørende rundt i kroppen.
Jeg har så haft Quila med nede i byen i dag, hvor vi mødte nogle hunde, ( her iblandt hanhunde ) og de var ikke interesseret i at snuse hende i skeden. Efter alt det her, tror jeg jo så at fareren er drevet over, og at jeg sagtens kan tage ud at rejse, og få Baloo kastereret når jeg kommer hjem. MEN ! Så ser jeg nogle indlæg, hvor en tæve faktisk er kommet i løb som 5 måneders. Er det noget i kan bekræfte/afkræfte?
For vil ikke afsted uden jeg har fundet Quila et andet sted hvis det nu viser sig at være rigtigt.

Ellers en fortsat god weekend. ;o)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Tæve i løb ( 5 måneder ) ??
Kommentér på:
Tæve i løb ( 5 måneder ) ??

Annonce