{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
880 visninger | Oprettet:

Flere end 2 hunde {{forumTopicSubject}}

Jer der har flere en 2 hunde , kom hid smiley
Jeg har en labbe på 3 år og en fransk bulldog på 1 år begge tæver.
Men nu er det bare sådan at jeg er faldet pladask for den Engelske bulldog ,må bare eje sådan en også *GG*
Men hvordan er det at have flere hunde end 2 ?
Går det godt med at have 3 hunde sammen , eller er det ligesom at være det 3 hjul ?
Og hvorfor har du/i mange hunde ?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Flere end 2 hunde
  • #1   24. jun 2008 Det kan godt være lidt som at være det 3. hjul... Men for mit vedkommende var det den ældste der trak sig ud for det der var han i hvert fald for voksen til og det mener han stadig efter vi har fået nummer 4 også... Jeg elsker at være sammen med hunde og havde derfor bare ikke nok i en eller to så derfor valgte jeg at få flere.. og jeg er bestemt ikke færdig endnu *GG*

• #2   24. jun 2008 Anna D
    Altså nu spørger jeg nok dumt , men har du alle dine hunde inde i huset ?
    Altså de kræver vel en vis plads eller hvad?

• #3   24. jun 2008
    TeamTriColour .
    Luna gemmer ingeting hun ER en lømmel , en af de væreste faktisk *GG*

• #4   24. jun 2008 Jeg ejer selv et hundehotel og når der er andre hunde hygger hun sig vældig ved det , men de tager jo hjem igen på et tidspunkt

• #5   24. jun 2008 Ja jeg har alle mine hunde inde i huset... De sover endda alle sammen i min seng.. Jeg er tosset med mine hunde og kan ikke få nok men jeg bor heldigvis også i et hus der er rimelig stort så der er masser af plads til dem og jeg har en dejlig stor have som er hegnet ind

• #6   24. jun 2008 Anna D
    Jeg har også min 2 inde , og vi har et dejligt stort hus og 20000 kvm grund.
    Har ikke haft problemer med da mille fik sin ven Luna , men så tænkte jeg bare 3 hunde , vil mille så ikke kede sig ihjel ,for luna ville helt sikkert elske en ny ven

• #7   24. jun 2008 Altså nu er vores den ældste rimelig god til at lege med sig selv men hvis han vil være med så kan han godt få lov til at lege med dem... Men som regel mener han bare at han er for voksen til det og så vil han meget hellere være sammen med os og ligge og fede den i sofaen

• #8   24. jun 2008 Ingen problemer her. De leger godt nok ikke sammen alle tre, men det er kun Lotte der vil lege hele tiden, og de to haner gider ikke lege med hinanden.

• #9   24. jun 2008 Jeg har 2 amerikanske bulldog og 2 Jackrussel ter. og de fungerer alle fnt sammen, de er alle inde men jeg har en stor løbe fold som de kan komme ud i og 5 tdr. land med træningsplads og agility bane, men et lille bitte hus, der er plads til alle , jeg har dem fordi jeg elsker at træne og have dem om mig og de har hver deres helt speciel personlighed som der skal tages individuelle hensyn til eller arbejdes ud fra og det er spændene.

• #10   24. jun 2008 Jeg har pt. 4 pyreneertæver, og har haft varierende antal fra 3 til 7 siden 1988. Hvordan de har det med hinanden har varieret, men kun i en periode har jeg haft decideret problemer.
    Men jeg husker da jeg havde: Saki, Koko og Izoure, ville Saki helst lege med Izoure, Koko foretrak Saki og Izoure foretrak Koko. Men de fandt da ud af det.
    Tingene varierer hele tiden i forhold til den flok man har - der kommer nye til og gamle falder fra. I øjeblikket har jeg en gammel dame Esibelle, som knap kan klare de ture de andre får, men isom kke har lyst at vente alene hjemme, mens jeg går med de yngre. Det er nemmere, hvis der er 2, der er på samme niveau.
    Jeg har altid været meget opmærksom på, at de kom ud hver for sig. De er desværre mindre vant til at være helt alene hjemme, mens alle andre kommer med.
    Ellers vil jeg sige det største problem er mangel på hænder, når alle vil nusses på samme tid, og samtidig er der normalt et par katte, der masser sig frem også .
    PS. mine hunde er også inde i huset.

• #11   24. jun 2008 Lene N
    Sviner det ikke meget at have så mange i huset ?

• #12   24. jun 2008 Me and little B´ee ;
    nej det gør jeg nu heller ikke , mine sover godt nok også i senge sommetider , men er ved at vænne dem til at sove i gangen , der bliver så trængt når man ligger 2 voksne 4 børn og 2 hunde *GG*

• #13   24. jun 2008 Pernille

Jo, da

• #14   24. jun 2008 ja det gør det da,vi har f.eks ingen gulvtæpper nogen steder ,så gulvene skal vaskes hver dag, men har man sagt A må man jo også sige B - Jeg vil ikke vide hvordan her så ud med gulvtæppe føj da smiley

Kommentér på:
Flere end 2 hunde

Annonce