{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
213 visninger | Oprettet:

Løbetid - Hjælp!! {{forumTopicSubject}}

Hej Allesammen
Min lille vuf er kommet i løbetid for første gang, og har nu været det i et par dage, men idag spiser hun næsten ikke noget, snuser lidt til maden og går så væk fra det.
prøvede endda at give hende en leverpostejs mad men ikke engang den vil hun have. Er det normalt at hunde kan miste sulten nogen dage når de er i løbetid eller kan det skyldes andet???

Please hjælp smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hængt 3 lamper op 1.200 kr.
  • Ophængning af lampe 400 kr.
  • Hænge tre lamper op 800 kr.
  • Samle Ikea Pax to skabe 1.000 kr.
  • Hænge 2 billeder op 450 kr.
  • Udskift kontakter 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Løbetid - Hjælp!!
  • #1   3. nov 2005 Jeg tror det er meget normalt, især hvis det er hendes første løbetid? Så kan de blive lidt kulret. Det sker endda at nogen er ved at dø af skræk når de kommer forbi en lygtepæl, som egentlig altid har stået der.

Det går over igen. Når hun blive sulten, så skal hun nok finde ud af at få noget mad i sig ;o)

• #2   3. nov 2005 Catharina . Ja det er ganske normalt at hunden ændrer adfærd med løbetiden . Der er stor forskel på hvordan de reagerer , nogle er der absolut intet at mærke på , andre tæver kan næsten blive depresive . Så tag den bare med ro , hun skal nok blive sig selv igen . Dog skal det siges at nogle tæver ændrer sig så meget mentalt , at en sterilitation kan komme på tale *S*

• #3   3. nov 2005 Tak skal i have for jeres svar, har også læst div. bøger at de godt kan reagere på forskellige måder osv, men en ting er hvad der står i en bog, meget rart lige at få andre hundeejeres erfaringer etc.
    Sidder jo her og får helt ondt i mit moderhjerte over at hun ikke spiser. Åhh det er ikk nemt at være mor til en lille vuf der er i sin første løbetid, hun virker så forvirret, som om hun slet ikke kan forstå hvad det er.

Suk

Men tak for jeres svar smiley

Kommentér på:
Løbetid - Hjælp!!

Annonce