810 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

'hundetoilet' 'hundetoilet'

hvordan 'flytter' jeg det??? fimze 8 mdr. har altid brugt græsplænen til at pølle på, og vi samler selvfølgelig op, når vi opdager en klat. men her den sidste uges tid, har han flyttet handlingen op på terrassen, for både biimmelim og bummelum, det er lidt irriterende. Vi har prøvet at gå med ham ud, og fortsat ud på græsset, så følger han os også fint, men når han så selv har været ude at lege, så ligger der en igen???

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Stikkontakt 205 kr.
  • Rengøring 600 kr.
  • Move out cleaning 1.000 kr.
  • Nedtagning af tapet 5.000 kr.
  • Reparation af zinktagrende 1.800 kr.
  • Toilet og vaskafløb (små VVS-opgaver) 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  'hundetoilet'
  • #1   27. jun 2008 Må indskyde, at det problem har jeg ikke haft (endnu)

Alle minde hunde har benyttet de samme område, et hjørne af grunden på 5 m2. slev om de så var 100 m. fra stedet, så søgte de ind på det samme sted, og gjorde det de nu skulle af med..

På samme måde, så skider mine mune ikke på asfalde eller fliser, men søger hen hvor der er lidt bevoksning, og så er det ind under busken, og det er her det bliver gjort..

Men selfølle kan uheldet være ude.. så er det bare frem med posen.

• #2   27. jun 2008 babett: nu er det jo heller ikke verdens største 'problem':-)) men jeg synes bare det er mærkeligt, for han har altid brugt en stribe græs langs huset, men nej, han synes åbenbart at vi skal have større glæde af det:-)) det kan være at der er kommet for meget bevoksning, og han ikke selv vil recikere at træde i det;-)

• #3   27. jun 2008 Jeg har på fornemmelsen, at det er et spørgsmål om renlighed, der spiller ind her.. (ved det ikke)..

Men jeg kan se på mine egne hunde, at selv om de er i hundegårde, gør de det ikke, selv om der er lavet en sandkasse til det samme.
    Og gør de det - kan man tydelig se, at det ikke er et spor behageligt for dem.. det er kun af nød de gør det i hundegården.

Men som man siger - så gør hunden det jo heller ikke hjemme i reden.. ...

• #4   27. jun 2008 altså du mener at min fornemmelse med tættere bevoksning kan være rigtig??, for han har altid brugt den samme stribe.... jeg tror jeg vil prøve at beskære bevoksningen:-) tak for hjælpen:-)

• #5   27. jun 2008 Prøv enentuelt at vaske teressen med rodalon, når nu han har været der, det hjalp på min den ene så hun ikke satte sig der mere..

Kommentér på:
'hundetoilet'

Annonce