810 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
5 Svar
'hundetoilet' 'hundetoilet'
hvordan 'flytter' jeg det??? fimze 8 mdr. har altid brugt græsplænen til at pølle på, og vi samler selvfølgelig op, når vi opdager en klat. men her den sidste uges tid, har han flyttet handlingen op på terrassen, for både biimmelim og bummelum, det er lidt irriterende. Vi har prøvet at gå med ham ud, og fortsat ud på græsset, så følger han os også fint, men når han så selv har været ude at lege, så ligger der en igen???
0 synes godt om
jan 2006
Følger: 17 Følgere: 17 Hunde: 1 Emner: 606 Svar: 6.689
Alle minde hunde har benyttet de samme område, et hjørne af grunden på 5 m2. slev om de så var 100 m. fra stedet, så søgte de ind på det samme sted, og gjorde det de nu skulle af med..
På samme måde, så skider mine mune ikke på asfalde eller fliser, men søger hen hvor der er lidt bevoksning, og så er det ind under busken, og det er her det bliver gjort..
Men selfølle kan uheldet være ude.. så er det bare frem med posen.
jan 2008
Følger: 20 Følgere: 18 Hunde: 3 Emner: 273 Svar: 7.099
jan 2006
Følger: 17 Følgere: 17 Hunde: 1 Emner: 606 Svar: 6.689
Men jeg kan se på mine egne hunde, at selv om de er i hundegårde, gør de det ikke, selv om der er lavet en sandkasse til det samme.
Og gør de det - kan man tydelig se, at det ikke er et spor behageligt for dem.. det er kun af nød de gør det i hundegården.
Men som man siger - så gør hunden det jo heller ikke hjemme i reden.. ...
jan 2008
Følger: 20 Følgere: 18 Hunde: 3 Emner: 273 Svar: 7.099
feb 2008
Følger: 36 Følgere: 38 Hunde: 3 Emner: 76 Svar: 4.082
'hundetoilet'