{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Sin 2. anskaffelse af hund.
  • #1   27. jun 2008 sådan så man ikke har to hvalpe på en gang, der kan lærer hinanden dårlige numre... Og sådan så der ikke er uorden i rang ordenen. Det er lidt nemmere når der er aldersforskel

• #2   27. jun 2008
    okay, på den måde. smiley
    så dvs. om et år kan jeg anskaffe mig en mere. smiley men havde jeg også regnet med.

• #3   27. jun 2008 Ja du kan jo for så vidt også nu. Der er ingen lov....
    Men så igen, ville jeg personligt vente til min første hund også er klar. Ikke alle er modne ved 2 år jo......
    Jeg har af krav til første hund, at den skal kunne opføre sig ordenligt, ha styr på signaler og lign, kunne være alene og sådan.... For den skal hjælpe mig med at opdrage næste hvalp... Ikke lære den at splitte det hele ad.
    Men igen, ingen lov om noget, det er op til en selv

• #4   27. jun 2008
    Ja, vil give dig fuldkommen ret.
    Jeg er heller ikke despereat efter at anskaffe mig en mere, men det er rart lige at vide det på forhånd.
    Altså Chica er MEGET velopdragen, det eneste hun dog ikke er så god til, er at være alene hjemme.. :O)

• #5   27. jun 2008 Lotus er 3 år og jeg har altid haft flere hunde sammen. Men jeg synes ikke at hun har "været klar" før nu:-)) Så det er ikke nødvendigvis 2 år. Kig på din hund om et års tid og se om den er moden nok til at I får en mere. Det var Lotus IKKE for 1 år siden:-))

• #6   27. jun 2008 Jeg har også altid synes at min Tikka var så god- det er hun også, men det er først nu hvor hun snart er 2 år, at hendes personlighed er ved at komme frem. Det er først når de er modne at man kan se hvilken en hund man egentlig har... Og så kan man bedre se om man der har overskud til en hund mere..

• #7   27. jun 2008 Hvis hun ikke er god til at være alene hjemme er det er must at du får lært den det INDEN du får nr. 2 hund. Ellers vil du bare få 2 hunde der ikke kan være alene hjemme....

• #8   27. jun 2008 Har også set at du ikke har noget sted at bo hvor du må have hund. Og skal sige dig at det er endnu sværere at finde et sted at bo hvor man må have 2 hunde. Så VENT til du har fået styr på disse ting før du kaster dig ud i hund nr. 2

• #9   28. jun 2008 ja, selvfølgelig har jeg da heller ikke tænkt mig at hund nr. 2 skal være her og nu. og jo, har noget sted at bo, men skal bare finde et nyt sted.
    er skam ikke desperat efter at få en til hund, og det bliver i hvert fald også først om minimum 1 år endnu, før jeg skal anskaffe mig en mere..
    Men er bare en person som vil være forberedt i god tid, og have styr på de ting , som jeg er i tvivl om.. smiley

• #10   28. jun 2008 Så har jeg misforstået- det var godt smiley
    Kender godt det med at ville have styr på tingene smiley

• #11   28. jun 2008 Altså.. Chloe er 10 måneder, Stella er 7 måneder, Magnus er 4 måneder.. No problem.
    Chloe er "flok-lederen", det accepterer Stella og Magnus.
    Indtil videre har der ikke været nogle problemer med nogle af dem..

• #12   28. jun 2008 Eva M.

Du kan overhovedet ikke vide endnu om der bliver problemer i din hundeflok. De er alle hvalpe/unghunde. Vent til de bliver voksne med at udtale dig om evt. problemer. Det er ikke sikkert at der bliver problemer, men det ved du først når de bliver kønsmodne.

• #13   28. jun 2008 Jeg har før haft et schæfer/husky kryds, som var 2 år da "vi" fik en rottweiler hvalp, og det gik meget let, rangorden var på plads.
    Da jeg mødte min nuværende kæreste, var min minibuller og hendes staff begge omkring 4 md. De er nu omkring 20 md.
    Det har da givet lidt små problemer, da de begge laver ulykker, og gejler hinanden op. Her ville det klart være lettere hvis der var en ældre hund, til at hjælpe med opdragelsen.
    Rangorden er først ved at komme på plads nu, og det giver da lidt små problemer, men heldigvis ikke noget alvorlig.
    Men jeg vil da også helt klart anbefale, at man venter med hund nr. 2, til den første er omkring 2 år eller mere.

• #14   28. jun 2008 Problemet med vores hunde er lige dét, at de ikke bliver kønsmodne..
    Begge vores tæver er steriliserede (jaja.. bla bla xD ved godt det ikke er godt at sterilisere en tæve inden hendes første løbetid, for det kan give problemer osv. Heard it.. men vores dyrlæge sagde det ville være bedst, hvis vi var sikre på, at vi ikke ville have hvalpe, og så ville det mindske risikoen for brystkræft med 90%)

• #15   28. jun 2008 Eva M:

Steriliserede tæver kan skam OGSÅ sagtens have problemer, når de bliver ældre. Tro ikke at det ikke kan forekomme. Og ellers er jeg enig med Anette. Bare vent:-))

Kommentér på:
Sin 2. anskaffelse af hund.

Annonce