{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
920 visninger | Oprettet:

Allergi ! {{forumTopicSubject}}

Tror måske jeg har allergi overfor hunde, var ved lægen for 10 år siden og blive tjekket. Der har i mellemtiden aldrig været noget. Nu tænker jeg på selv at få hund, skal ned til lægen og tjekkes om min allergi stadig er der.

Mit spørgsmål er:
Hvis jeg stadig har allergi, kan jeg få nogle piller eller insprøjtninger som kan gøre det muligt at få hund alligevel, tror ikk jeg vil ku leve uden en hund.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fjerne lys fra elkørestol. 410 kr.
  • Murer 4.000 kr.
  • Hoveddør hænger 1.500 kr.
  • Klipning af ca. 105 meter hæk 5.447 kr.
  • Rengøring med vinduespudsning mv 750 kr.
  • Rengøring på hus 129 m2 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Allergi !
  • #2   28. jun 2008 Lydr godt:D

nu står vi bare og har valgt en hvalp.. Så håber jeg kan tåle den.

• #4   28. jun 2008 ja hvilken race? og så tag da på besøg derude nogen timer og se om du overhovedet reagere, og gør du det er det måske svært at leve med en. men lægen må jo også ha et bud smiley
    held og lykke med det

• #5   28. jun 2008 jeg fik konstateret allergi overfor hunde da jeg var 12... jeg har haft hund siden jeg var otte... i starten kunne jeg mærke det med aldre hunde som ofte har ekstra skæl osv... men det er som om det er gået lidt i sig selv og jeg mærker slet ikke min egen hund overhovedet... men det er meget forskelligt fra person til person hvor meget og hvordan man reagere... smiley

• #6   28. jun 2008 Du kan få nogle indsprøjtninger.. Tror det tager ca et år hvor du trapper ud af dem og til sidst skal du ikke have flere og så kan du tåle hund :o)
    Vupti :o)

Har en kammerat der er MEGET allergisk. Han har prøvet det med indsprøjtningerne og har virket rigtig godt..

• #7   28. jun 2008 Du kan få piller og indsprøjtninger som man får over 3 år...
    Men............ Du skal lige overveje det godt, for en hund kan provokere din allergi til at udvikle sig, sådan at du bare udvikler allergi for mange andre ting.....

• #8   28. jun 2008 få en test hos lægen,hvis du er allergisk overfor hund,så bliv vaccineret,min mand var allergisk overfor græs,husstøv og kat,nu efter 3 års vaccinationer er han sympomfri ---hvor svært skal man gøre sit liv ??

• #9   28. jun 2008 Min kæreste har allergi over for hunde. men han tage nogle piller fra apoteket der hedder Zyrtec. De er super gode... Og i starten skulle han tage en pille hver dag, nu kan der snildt gå 3 dage før han skal tage en pille igen..

Det med læger og indsprøjtninger, det er ikke alle læger der vil.. min kæreste's læge ville ikke hjælpe med de insprøjtninger.... Der var svaret, gå af med dine hunde, eller din allergi bliver MEGET værre.... hhmm..

• #10   28. jun 2008 Hej Speedy og Lea,
    det er speciallægeopgave med de indsprøjtninger,så er der nogle praktiserende læger der overtager senere i forløbet,så det eneste man kan bruge den alm. læge til ,er at tage en basaltest og til at skrive en henvisning til en speciallæge indenfor allergi

• #11   28. jun 2008 Det er en golden retriever..

og den er bar sød smiley

• #12   28. jun 2008 Håber virkelig at det kan lade sig gøre

• #13   28. jun 2008 der er også mulighed for akupunktur ved allergi, kender en som får en behandling hvert forår, og så har han ingen problemer. Han havde prøvet den med sprøjterne, men den hjalp ikke optimalt, men han har nu været symptomfri i 3 år:-)

Kommentér på:
Allergi !

Annonce