850 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 12 Svar

Hvem så dr2 ?? :'( Hvem så dr2 ?? :'(

Puha .. Længe siden jeg har haft den grumme følelse i maven som jeg har nu ..

Jeg er fuldstændig rystet over programmet .. Og har tudet i vilden sky .. Jeg fatter ikke man kan behandle en hund sådan , eller noget andet levende væsen sådan !

Hvis i ikke ved hvad jeg snakker om , er der en beskrivelse her af programmet ...

"I 2002 lykkes det dyreværnsorganisationen "Last Chance for Animals" - dyrenes sidste chance, at få en aktivist ansat på Martin Creek-kennelen i Arkansas.

Martin Creek er USA's største såkaldte klasse B-kennel. Det vil sige, at de ikke selv opdrætter dyr, men opkøber dem alle mulige steder, sågar på loppemarkeder, uden at være alt for nøjeregnende med papirarbejdet.

Mange af dyrene er da også stjålne, og rigtig mange af dem bliver solgt videre som forsøgsdyr.

I et halvt år holder aktivisten ud og filmer med skjult kamera det ene grusomme overgreb efter det andet på de forsvarsløse dyr. Forholdene på kennelen er under al kritik.

Dyrene bor alt for mange i alt for små indelukker, og det betyder at sygdomme og infektioner spreder sig.

Behandlingen af dyrene er hårdhændet, syge dyr bliver simpelthen skudt, og aktivisten møder aldrig i løbet af sin seks måneder lange ansættelse en dyrlæge på stedet."

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte ballofix 1.500 kr.
  • Montering af vaskemaskine og tørretumbler 500 kr.
  • 3 sal, stort bord til kældren 1.150 kr.
  • Punkteret cykel dæk 300 kr.
  • montering af induktionskogeplade 1.000 kr.
  • Elektriker 760 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvem så dr2 ?? :'(
  • #1   29. jun 2008 Jeg så den sidste halve time.

Kunne ikke klare de skjult-kamera-klip. smiley

Sådan nogle idioter får man lyst til at skyde. smiley

• #2   29. jun 2008 har os lige set den.. var simpelthen grædefærdig... kan slet ik beskrive den foragt jeg har for sådanne mennesker.. Jeg er rystet, vred og ked af det... tusindvis af spørgsmål farer rundt i mit hovede, hvordan kan folk være sådan? Hvordan kan de få sig selv til det? Hvorfor ska det gå ud over disse stakkels dyr?

ARRRGH, kan ik fatte nogen kan være sådan.. Har lyst til at tage alle de hunde med mig hjem og sørge for dem.. Har lyst til at se de mennesker brænde langsomt op levende, og må samtlige forbandelser ramme dem!!!!

Jeg er målløs, frustreret og oget så forarget...

Hvad kan man sige? Hvad kan man gøre? Hvorfor tillader vi sådan et samfund? Har folk da ingen skam i livet?

• #3   29. jun 2008 Jeg er mundlam .. Og aner ikke hvad jeg skal sige eller gøre .. smiley

• #4   29. jun 2008 så det med følelserne heeelt uden på tøjet....

ej hvor er det forfærdeligt, grotesk, sindssygt... ja kan ikke helt finde ord, som dækker nok....

Store svin uden en snert af samvittighed

• #5   29. jun 2008 Åhh ja det er stærke sager, man kan ikke andet end hade sådanne mennesker. Jeg har været inde på Last chance og har nu mailet dem. Jeg har tror jeg fundet en lille ny til familien.

• #6   29. jun 2008 Det var virkeligt forfærdetligt at se på!

Jeg var helt bange for de ikke blev dømt!

• #7   29. jun 2008 Altså jeg gav dem alle,helt gratis,gerne samme tur..

Modbydeligt,men deværre ikke et enestående tilfælde

• #8   29. jun 2008 nej så det ikke --- kan ikke klare det. så sprang udsendelsen over -- syntes jeg ser rigeligt på internatet...

• #9   29. jun 2008 Føj for den lede siger jeg bare. hvordan kan man lade en skambidt hund ligge og lide, fordi det er påske søndag, så man har andet, der er vigtigere. Nej, så er det sørme bedre at lade hunden dø selv. (ironi kan forekomme).

Man var jo nærmest helt mundlam over den udsendelse. Skamløst...men ja, det er helt klart ikke et enkeltstående tilfælde desværre. Men denne gang så man i det mindste at manden og konen blev dømt for det.

Men tænk sig, hvis ens hund blev stjålet, og så endte som forsøgshund, at de kan få sig selv til det, bare for at tjene penge.

• #10   29. jun 2008 Jeg så noget af det. Det var lige så det hele vendte sig i mig ! Puha måtte slukke midt i det hele . Sikke da en vemmelig måde at holde hund på.

• #11   29. jun 2008 Vidste i så, at i Dk opdrættes der også forsøgsdyr?
    Det er forbudt, at købe forsøgsdyr af private, så der findes kenneler for opdræt af disse dyr

• #12   30. jun 2008 der har været et program om forsøgs hunde herhjemme... med beagler... og de kom ud på græs og fik lov at lege...

Kommentér på:
Hvem så dr2 ?? :'(

Annonce