{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af blandingsbatteri i bad 500 kr.
  • Reparation af klippo plæneklipper. “ rekyl” og snor mangler efter sigende. + tjek 900 kr.
  • Reparation af taginddækning / tagfals ved tagvindue (2 små steder) 1.200 kr.
  • udskiftning af lås 530 kr.
  • Rengøring 2.300 kr.
  • Problem with wanshing machine, probably with the door (Bosh, error -61) 650 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hvilekn hund er den sværeste?
  • #1   30. jun 2008 sværest at have med at gøre med alt hvad det indebære. træning pelspleje, temp. you name it smiley

• #2   30. jun 2008 Husky
    Basset
    Saluki

Men skal understrege at jeg ingen "hands on" erfaring har med nogen af racerne

• #3   30. jun 2008 En af ruhårsterrierne. Trimmepels og terriersind orker jeg simpelthen ikke...

Ellers måske tosa inu, som er en stor hund med meget kort lunte

• #4   30. jun 2008 jeg ville også mene husky. (spidshunde pgr. af deres høje aktivitetsniveau men jo det er svært at sige noget om for det kommer vel an på hvem man er som person hvad man synes er svær at have med at gøre. .-)

• #5   30. jun 2008 Kangal, bully kutta. kaukaser og andre af den type. Hvis vi taler mere almindelige hunde så tror jeg at spidserne kan være noget af en håndfuld.

• #6   30. jun 2008 Nemt nok. Lige netop den race som er mindst tilpasset til dig, dine forventninger og dit miljø.

• #7   30. jun 2008 christina
    lyder meget fornuftigt smiley og logisk egentligt

• #8   30. jun 2008 Mindst tilpasset mig... Det må også være husky. Jeg er vildt facineret af racen, men den kræver simpelthen for meget og er for selvstændig til mig.

• #9   30. jun 2008 Jeg må indrømme.. jeg går også ind for huskyen..

Den er uafhængig.. selvstændig.. stikker af.. kan ikk gå uden snor.. måske kommer den når du kalder.. 9 ud af 10 gang.. men den 10 kommer den slet ikke..
    Dens pels er et rod .. Også synes jeg racen er svær at opdrage =)

liodt af en mundfuld er glad for at han ike er min smiley

• #10   30. jun 2008 Christina ramte sømmet på hovedet (eller er det hovedet på sømmet?), men Anne julie synes jeg har nogle glimrende kandidater - i hvert fald hvis vi taler hunde der skal begå sig i lille dk

• #11   1. jul 2008 B-B leder efter det der mangler af hendes hjerte.. ! >> Jeg tror nu mere huskien kommer 1 ud af 10 gange... hihi...

Jeg tror jeg vil have svært ved hunde, der er for uforudsigelige og aggressive... uanset race...

• #12   1. jul 2008 ... og så vil jeg slet ikke kunne holde en gøende hund ud... altså sådan en, der gør af alt... og hele tiden...

• #13   1. jul 2008 Min største udfordring har været en dværg pinscher. Enormt selvstændigt. Da den var 8 uger gammel stak den af for at spise 2 border collies og en airdale terrier, som snarerådig mor tænkt jeg lad den lille klump på 400g. klare sige selv, jeg går den anden vej. Hunden kom først hjem da den havde ordnet de 3 andre hunde.

• #16   1. jul 2008 Det kommer vel an på hvem 'man' er.....

For en der bare skal ha' en lille hyggehund, kunne en Jack Russel vel sagtens gå hen og være den sværeste i verden..

Og for den der vil ha' en stor sej hund men ikke har nok lederevner, kunne en Rottweiler godt gå hen og være den sværeste i verden...

Tror ikke at der skal særligt meget til.....

• #17   1. jul 2008 Der er ikke to hunde der er ens og der er ikke to personer der er ens -

Man kan sagens ha problemmer med en hund, selv om man har haft hunde i mange år, og har en del erfaring,

Nogle hunde er letter at arbejde med andere skal ha lidt længer tid.

Så alt ialt kræver det at man er et tålmodigt menneske, også selv om man har erfaring..

Det man plejer at gøre med den ene hund, kan man ikke gøre med den anden hund, - så det er bare ikke altid nemt..

• #18   1. jul 2008 Det er svært og sige synes jeg. Jeg synes jo min lille jrt er nem, hvor andre ville løbe skrigende bort *GG*. Men han er jo den eneste jeg indtil videre har haft mellem hænderne, synes ikke det er så svært ;O)

• #19   1. jul 2008 Jeg kan komme på to yderst forskellige racer, som absolut ikke er egnet som hver mands eje:

Fila Brasileiro
    Grønlandshund

• #20   1. jul 2008 Jeg tror at hvis man bruger sin sunde fornuft både i anskaffelsen af hund og i opdragelse af hunde generalt og ikke er bange for at få hjælp af erfarne folk, så tror jeg såmen at man kan klare meget også selv om man anskaffer en "svær" hund. Alt i alt tror jeg tålmodighed og omløb i hovdet er nøgleordene.

Dog er der stadig visse racer som jeg mener folk bør gå langt udenom. I mit eget tilfælde er det hunde som border collies, begiske hyrdehunde og andre hunde der vikelig kræver at blive brugt meget.

• #21   1. jul 2008 Anne Julie: Ja, det er meget forskelligt hvad folk opfatter som svært og nemt. Jeg har f.eks. haft en bl. ml. Border og Tervueren, og det var i mine øjne den nemmeste hund jeg nogensinde har haft. Den var da bare så nem at træne, utrolig lydig og ivrig efter at vi lavede noget sammen, og i det hele taget meget let at have med at gøre.

• #22   1. jul 2008 Mieviv L: Jeg tror såmen også at bordere og belgierne er nemme nok at arbejde med. Jeg er bare ikke noget stort træningsmenneske og så ville det jo være synd for den stakkels vuf at skulle ejes af mig.

• #23   1. jul 2008 Anne Julie - Ja det er det der er så forskelligt fra person til person.
    En Grønlandsk slædehund er heller ikke svær for en eskimo, som bruger den til slædekørsel.
    Jeg ville så ikke ret gerne have en trimmehund, da jeg synes det er for besværligt - og synd for hunden hvis jeg ikke får det gjort tit nok.

Kommentér på:
hvilekn hund er den sværeste?

Annonce