{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Reperation af opvaskemaskine 970 kr.
  • Service af fjernvarme anlæg 1.447 kr.
  • rede en fjernsyn fra at falde ned 700 kr.
  • nedsat gastryk - de 4 blus kan ikke fungere samtidig. 1.500 kr.
  • Opsætning af gardinstang og opsætning af 2 rullegardiner. 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Pomeranian pelspleje
  • #1   3. jul 2008 Når hun er så lille ville jeg nøjes med en metalkam. Når hun begynder at få voksen pels kan du supplere med en karte for at få underulden ud og derefter børste på plads med kammen.

Ellers noget i stil med en mason pearson børste.

• #2   3. jul 2008 I starten har jeg brugt en meget lille og tæt metal kam - super god til min hvalps tynde hvalpepels, og den hverken niver eller virker overvældende for hvalpen der jo skal trænes i at blive børstet. (din har jo nok en del mere pels, som om det er nok?). Siden har jeg introduceret en større kam også, der fåes en med rullende tænder, som er mere blid ved pelsen. men som tilgengæld tager lidt mere tid for at komme alt pels helt i gennem. Den lille er dog stadig super til hoved og poter.
    Af opdrætter blev jeg anbefalet Chris christensen til fremtidige børster og kamme osv. Det skulle være godt kram.

• #3   3. jul 2008 har hørt at en karte ødelægger pelsen men ved ikk??

har en kam og en karte fra min svigermors hunde og så på´en maison person os men vidste ikk om jeg skulle købe den den kostede trods alt 529 kr så hvis det ikk var det rigtige ville jeg ikk købe den

Kommentér på:
Pomeranian pelspleje

Annonce