{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Reperation af opvaskemaskine 970 kr.
  • Service af fjernvarme anlæg 1.447 kr.
  • rede en fjernsyn fra at falde ned 700 kr.
  • nedsat gastryk - de 4 blus kan ikke fungere samtidig. 1.500 kr.
  • Opsætning af gardinstang og opsætning af 2 rullegardiner. 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Pomeranian
  • #1   31. dec 2011 En Pomeranian har behov for at blive børstet godt igennem en gang om ugen. 2-3 gange under den halvårlige fældning.
    Den har samme pels som de arktiske slædehunde. En selvrensende pels, som ikke kræver meget børstning, selvom der er nogen, som påstår det modsatte. Jeg har haft racen siden 1985 ogmin erfaring er den ,at 1 gang om ugen er tilstrækkelig.
    En Pomeranian har desuden den fordel, at den ikke lugter af hund, når den har været ude i regnvejr.

• #2   31. dec 2011 Tusinde tak for dit flotte svar! smiley
    Min genbo har 6.. og de er bare så fandes søde og flotte, dog gør de konstant!
    - og syntes nemlig deres pels er jo kraftig smiley så tænkte der nok var en del arbejde..

Men de fælder ikke voldsomt eller? smiley

• #3   31. dec 2011 Nej det gør de ikke... Ikke vores det er bare sådan noget små uldtotter ikke voldsomme men nej de fælder ikke på samme måde som mange andre hunde...

• #4   31. dec 2011 Nej, de fælder som sagt 2 gange om året. Når de er ca 12-14 mdr fælder de rigtig meget, fordi her får de deres voksne pels.
    Angående gø. En Pomeranian skal opdrages meget konsekvent , men kærligt., hvilket betyde at de skal vide at gø, bare for at gø er totalt forbudt. Hos mig får de en vandstråle af en vandpistol, eller haveslangen, hvis de ikke kan respektere dette forbud. Det plejer at hjælpe.

• #5   31. dec 2011 Vores gør absolut ikke kun hvis der kommer noget :o)

• #6   31. dec 2011 En poms er af natur en ringklokke. Men med træning kan man sagtens (også uden afstraffelse) lære dem, at man kun gør, når der er noget at gø af.

Mht børstning så skal man være over pelsen hver dag i fældningen de to gange om året- men ellers er en grundig børstning kun nødvendigt en gang om ugen ca. Dog kan det være en fordel at gøre oftere, så der ikke er noget at komme efter og derved giver en blidere børstning.

• #7   1. jan 2012 Hvis en Pomeranian fælder hele året, er det kosten, der ikke er optimal. Totterne er underulden, som ikke bliver børstet ordentligt ud, så de nye hår kan komme til.
    Når mine er værst i fældningen, bliver de badet, og så er det overstået på et par dage.

• #8   1. jan 2012 jeg slutter mig til fru pomrus o
    min fælder også 2 gange om året og et bad og en fønning og børstníng tager det hele 2 dage efter er fældningen som regel ovre..

vil også mene det må være fejlernæring hvis den fælder konstant

Kommentér på:
Pomeranian

Annonce