26. jan 2008 Følger: 80 Følgere: 86 Hunde: 5 Emner: 706 Svar: 2.796
Min venindes hvalp er væk! {{forumTopicSubject}}
Jeg har lige snakket med min veninde som var helt ude af den.
Hun har 3 hvalpe som er ved at være salgsklare, og nu er den ene af dem pludselig væk!
Hvalpene er vandt til at rende rundt uden for og plejer at holde sig inde på grunden (hun bor på en lille gård)
Som hun fortalte kan der være sket 3 ting, som alle er lige forfærdelige.
1: Hendes udlejer som er syg i hovedet (han har lige mishandlet min venindes ben med en buskrydder, så hun skulle på skadestuen) har taget hvalpen da han rendte rundt på gården.
2: Hun har lige haft hvalpekøbere på besøg, men de ville pludselig ikke have hvalpen alligevel. Min veninde stod med ryggen til da de kørte, så måske de har taget hvalpen?
3: Hvalpen er stukket af hjemmefra og der er nu stor fare for at den kan blive kørt ned... Eller at den er faret vild og ikke kan finde hjem...
Hvad kan vi gøre for at finde hvalpen? (min veninde har selvfølgelig kigget hele huset efter og ledt efter den uden for...
Hun spurgte mig om man evt kunne bruge en sporhund til at finde ud af om den er stukket af?
Er der nogen der kan hjælpe os?
jan 2008
Følger: 80 Følgere: 86 Hunde: 5 Emner: 706 Svar: 2.796
Hmmm hvad?
feb 2005
Følger: 18 Følgere: 16 Hunde: 6 Emner: 165 Svar: 873
nov 2007
Følger: 47 Følgere: 46 Hunde: 2 Emner: 22 Svar: 134
jan 2008
Jeg har desværre ikke mulighed for at hjælpe med at lede efter den, da jeg sidder med armen i slynge og ikke kan køre nogen steder.
Svejgaard nu med tosafoto:
Nej man lader ikke hvalpe være ude uden at holde øje med dem.. Men det var er kort øjeblik hun vendte ryggen til!
Jeanett L:
Ved ikke om hun har nået at få den chippet, og ja man har nemlig hørt om hvalpekøbere der stjæler hunde.. Det mærkelige er at de her købere havde sagt på forhånd at de ville have hvalpen (mener at det er den samme som er væk) de havde set en masse billeder af hende osv, men da de så kom for at se hende ville de ikke alligevel, og pludselig er hvalpen væk...
jan 2008
Ringer lige til min veninde med det samme og fortæller det med DCH, tak for rådet :o)
nov 2006
Følger: 52 Følgere: 53 Hunde: 7 Emner: 184 Svar: 9.208
Hvis det er de mistænkte hvalpekøbere, der har taget den, kan de så ikke besøge dem med påskud om, at de måske har glemt noget hos din veninde, da de var der og kigge.
er udlejeren ikke blevet anmeldt? Han kan da ikke bare gå rundt og skamfere folk, og så med en buskrydder, han må jp være syg i potten, hun kan vel tage hen og "se" til ham, for at tjekke om hvalpen er der.
jan 2008
Og jo, hun har meldt udlejeren til politiet, og håber på at få et polititilhold på ham (eller hvad man nu siger) Manden har før slået hende, vader ind i hendes hjem som det passer ham og sviner hende til osv... Han er virkelig syg i hovedet!
sep 2005
Følger: 71 Følgere: 68 Hunde: 12 Emner: 641 Svar: 9.594
Lidt svært at forestille sig hun kan få et polititilhold til en som ejer den ejendom hun bor på *G*
okt 2006
Følger: 8 Følgere: 7 Hunde: 1 Emner: 291 Svar: 1.556
jan 2008
Plus at hun har 3 hunde, katte og heste.. Så det er vildt svært for hende at finde et sted hvor hun kan have hendes dyr og så også have råd til at bo der. (hun er førtidspensionist og enemor)
apr 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Hunde: 1 Emner: 8 Svar: 131
håber i finder det lille pus!
men hvis jeg var jer ville jeg finkæmme området, ringe til naboer osv...
god weekend og held og lykke..
Min venindes hvalp er væk!