{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.190 visninger | Oprettet:

Årh . Stakkels baby dog . {{forumTopicSubject}}

Ja . Mig og min veninde var i Århus i fredags (Hvis hun er kommet mig i forkøbet herinde, så beklager jeg) og skulle have en hyggelig dag .

Vi ser på denne tur tre hvalpe, alle i muskelhunde race . 2 amstaff hvalpe blandt andet . To hvalpe, der kunne få mig til at overfalde deres ejer på åben gade, uden hæmninger !!

Den ene, er en smuk lille fis . Men men . Så kigger vi den i hovedet . De har åbenbart haft lyst til at få en hund med kuperede øre . Åh . Jeg ved sgu ikke om de bare selv havde taget en saks og klippet, men kuperede øre var det i hvert fald ikke . Eller, jo . Men meget ekstremt . Der var intet tilbage . Intet overhovedet, andet end øregangen . ALT var klippet af den stakkels lille mus . Og så hiver de den bare afsted ned gennem strøget .

Den anden . En blå lækker amstaff . Maks 11 uger gammel . PUMPET med pis og lort for at denne hund skulle blive stor og fuld af muskler . Har aldrig set noget så bizart før . En hvalp på 11 uger, med flere "muskler" end en voksen hund kan nå at træne sig til på naturlig vis næsten .

Åh hvor har jeg nogle ange lyst til at give folk en ORDENTLIG røvfuld !!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af Philips Hue Simirue panel på soveværelse (lampe) 590 kr.
  • Nedrivning 1.000 kr.
  • rengøring 100m2 900 kr.
  • Min ene stikkontakt virker ikke 600 kr.
  • Elektriker 1.200 kr.
  • Tilslutning af opvaskemaskine 510 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Årh . Stakkels baby dog .
Kommentér på:
Årh . Stakkels baby dog .

Annonce