440 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 9 Svar

Hej. Hjælp... ???blandet hund Hej. Hjælp... ???blandet hund

Hej...

Jeg søger jeres hjælp til at finde ud af om dne anden race i min dejlige hund.

Jeg ved at der er Schæfer i hende, men kan ikke finde ud af om det er Dobermann eller Rottweiler den sidste del af hende.

Så håber at i kan hjælp mig?

Mvh. Dann J

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montering af vaskemaskine 1.000 kr.
  • Nogle af stikkontakterne virker ikke på en af faserne 2.000 kr.
  • Haveaffald 500 kr.
  • Flytte kontakt fra midt på væg til gulvhøjde 714 kr.
  • Samling af Ikea børne seng med udtræk og skrive bord og skuffe modul 1.300 kr.
  • Fjernelse af skjult hvepsebo 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hej. Hjælp... ???blandet hund
  • #1   8. nov 2005 Det er svært. Synes den ligner meget en schæfer

• #2   8. nov 2005 Er du sikker på at der er nogen af tingene i hende??? Se på min Molly's profil. Hun er halv dobermann/schæfer.

• #3   8. nov 2005 Ja svært kan jeg godt holde med dig i smiley

Men skal lige have taget nogle nye billeder så man bedre kan hende. Men håber at der nogen som kan komme meget med et bud på om det er en Dobermann eller en Rottweiler som er i hende!

• #4   8. nov 2005 Mit bud må være Rotte, da hun ikke er så langsnudet. Det må ihvertfald være meget lidt i hende, da jeg syntes hun ligner ekstremt meget ren schæfer. Sød er hun da:-)

• #5   8. nov 2005 Uha, jeg synes , det er svært at vurdere, når hun er så lille.
    Schæferen skinner meget igennem, så den er jeg slet ikke i tvivl om *g*.
    Umiddelbart holder jeg mig til Bjarnes bud, tror også mest på dobermann. Men det kan være det bli´r nemmere at se, når først hun bli´r større.
    Hun er ellers en rigtig sød pige.

• #6   8. nov 2005 Takker!

Hun er ca. 9mdr nu og da billedern blev taget var hun 5-6mdr. Regner med at tage nogen her idag, hvis hun ellers gider at sidde stille til det *s*.

Ja dejlig kan man ikk komme udenom. HUn er en kanon go hund, men man skal passe på ikke at lege for meget med hende... Hvis man gør det kan hun ikke selv finde ud af at falde ned igen... Hehe

• #7   8. nov 2005 ja...kender det godt. Hyper....aktiv! Sådan er Molly osse...Min lab er rolig efter leg imens min dobermann/schæfer er lidt længere om det, men de er jo kun børn:-)

• #8   8. nov 2005 Hehe ja.

Theis & Trine J: Er jeres Sch/Dob osse lidt stiv i babpatier? For jeg synes min er det!

• #9   8. nov 2005 stiv i bagpartiet er hun når hun går...hun går lidt stivbenet ser lidt komisk ud...håber det var det du spurgte om:-) hun blev tjekket hos dr. dyr pga. vi syntes at det så lidt sært ud, men hendes hofter er fine. Hun er bare lidt klumpet pga. de lange ben og store poter hi hi

Kommentér på:
Hej. Hjælp... ???blandet hund

Annonce