3.442 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
8 Svar
Brun Labrador han!! (NAVN) Brun Labrador han!! (NAVN)
Hvad skal sådan en hedde??
Jeg har tænkt på "Choko".. Men min arbejdskolegas hund hedder Choko så det ville ikke være så fedt.
Jeg skal nemlig måske være mor igen... til en lille hvalp. Og jeg kan ikke lade vær med at tænke på hvad sådan en lille en skal hedde... Hvis det nu er :o)
0 synes godt om
maj 2004
Følger: 2 Følgere: 2 Hunde: 2 Emner: 4 Svar: 14
Min gamle hund hed Rocky... den blev kaldt "basse".....
maj 2004
Følger: 1 Følgere: 1 Hunde: 1 Svar: 3
Nuggi
Nugga
Choko
Coco
Bailey
Brownie
Cookie
Cola
Men jeg mener stadig at man godt kan tænke længere end bare i brune navne...
maj 2004
Jeg siger heller ikke at den skal hedde noget brunt... men det er da rart at vide hvad det er for en hund når man skal finde et navn. Det vil da være lidt åndsvagt at kalde sin dobbermann for "Fifi" og jeg kunne heller ikke finde på at kalde en lille terrier for King.
Synes bar eikke sådan nogle navne passer til de beskrevne hunde.
F.eks. har jeg selv tænkt lidt videre med navne.. og fundet fram til Baloo eller Hunter?
maj 2004
Følger: 15 Følgere: 15 Hunde: 2 Emner: 25 Svar: 65
Mvh Karin
maj 2004
Det bliver sikkers en hanhund da jeg kun har haft hanhunde indtil nu.... jeg har også skrevet det i overskriften :o)
Jeg kan også bedst li' baloo....men Hunter er lidt mere "sejt" synes jeg.
maj 2004
Følger: 1 Følgere: 1 Hunde: 1 Svar: 3
Baloo er et ok navn, men jeg kan ikke forstå at du synes alle vores forslag ikke passer til en brun lab... Jeg kender både Nuggi, Nugga, Choko, Coco, Bailey, Baloo, Bounty og mange med "almindelige" nave som Freja, Molly osv...
Men held og lykke med at finde et navn, hvis du på et tidspunkt får din brune lab...
maj 2004
kan ikke helt forstå hvad jeg så skulle skrive... Navn til hund? Så vil folk jo skrive at det ville være lettere hvis de vidste hvad det var for en race og farve.. osv.
så jeg tænkte at jeg bare ville skrive det med det samme uden at gå ud fra at man vil opfatte det som jeg kun søgte "brune" navne.. :o)
Det er også fordi jeg kender så mange hunde.... så alle navnene går igen... øv
maj 2004
Jeg har i mit sidste indlæg slet ikke skrevet noget for at støde nogen.... hvorfor læser du mine indlæg som om jeg er pisse sur hele tiden. Jeg forklarer jo hvorfor jeg skrev som jeg skrev ... og jeg skriver jo netop at jeg ikke havde tænkt på at man vil opfatte det som jeg kun søgte "brune" navne.
ER det uhøfligt at forklare hvorfor man har misforstået hvad jeg mente, og erkende at man måske godt kunne have skrevet det på en anden måde?
Brun Labrador han!! (NAVN)