{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.218 visninger | Oprettet:

Hund med færge Helsingør-Helsingborg {{forumTopicSubject}}

Vi skal med færgen Helsingør-Helsingborg sammen med Peekaboo (jep det skal nok blive festligt).

Har I nogle erfaringer I kan dele med mig?

Er det bedst at tage HH Ferries eller Scanlines når man har hund med?

Skal den blive på vogndækket under overfart?
Må den være på vogndækket under overfart?

Hun er pt. rigtig i lømmelalderen og bliver helt balstyrisk når hun ser andre mennesker, og gør alt for at få lov til at snakke med dem. Hvordan håndterer vi bedst det?
Det er ret lang tid siden hund har været blandt mange mennesker på en gang....

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af badeværelsesventilator 1.000 kr.
  • Mobil Cykelreparation 500 kr.
  • opsætning af lamper (redigeret) 1.000 kr.
  • There is problem with the sink. Water is liking from the pipe 1.200 kr.
  • Slibe og lakere bordplade i køkken 1.500 kr.
  • Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hund med færge Helsingør-Helsingborg
  • #1   15. jul 2008 Jeg har forskellige erfaringer med begge selskaber..

Scanlines har jeg kun haft hund med over gående. Ingen problemer.

HH Ferries har jeg kun haft hund(e) med over med bilen og der er de blevet i bilen. Ingen problemer. Men har da set folk have dem med op fra bildækket. Det er der heller ingen problemer i.

• #3   15. jul 2008 Vi sejler med Scandlines hver dag og har hunden med smiley
    Han bliver altid siddende i bilen, da der er så mange mennesker og han bliver også helt vild og vil hilse på alle - så får at det ikek skal være alt for stresset, så sidder han i bilen og ingen problemer i det.

• #4   15. jul 2008 Mange tak for jeres svar!

Har sejlet med færgene mange gange, har bare aldrig haft hund med.
    Tror vores plan er følgende:
    - ingen morgenmad til Peekaboo, men rigtig gode guffere med (så er hun markant mere lydig)
    - færge midt på dagen i håb om at undgå de store menneske flokke
    - hvis der er mange mennesker bliver hun i bilen (men da vi samlet har ca 2-3 timers bil kørsel vil hun have godt af at komme ud af bilen)

Det skal siges at vi ikke er er bekymrede for om hun bliver bange el. lign.
    Kun at hun bliver helt ustyrlig over alle de mennesker hun kan snakke med (og 40+ kg overgearet Newfer er sateme svær at styre!)

• #5   15. jul 2008 Vi sejler med HH-Ferries og der har jeg også set hunde omkring på færgen. Når vi tager over bliver Tirith i bilen. Nogle gange bliver vi i bilen hos hende, andre gange er hun der alene. Hun klarer det i fin stil. Det er jo kun 20 min.

God tur.

• #6   15. jul 2008 Vi har altid taget scanlines - og har altid begge hunde med op på dækket, Hvis der er mange mennesker plejer vi at sætte os på nogen af de bænke der står langs vinduerne og så sidder vi der og kigger ud, både mig og hundene. Da Ascha var mindre havde vi et lille tisse-uheld på gulvet, men folk var meget flinke og kom med papir, så jeg har ingen problemer haft :o) Men god fornøjelse med det.

Kommentér på:
Hund med færge Helsingør-Helsingborg

Annonce