Så fik vi endelig hund :) Så fik vi endelig hund :)
Hej med jer. Jeg har været oprettet herinde lang tid, uden at have haft hund. Jeg elsker dyr, især hunde. Da jeg boede hjemme, havde vi en dejlig labrador, som blev aflivet i 94.Hun blev 13 år. Efter hun blev aflivet, ville mine forældre ikke ha hund igen.. Jeg er "opvokset" med hunde, da mig og min bedste veninde tit var på besøg hos en opdrætter, og da især når de havde hvalpe. Det var bare noget af det bedste! Min veninde havde også hund selv, og ligeså min mormor
Nu bor jeg så sammen med kæresten, og har gjort det i 4 år. Vi har for kort tid siden fået lov at ha hund her hvor vi bor. Det er noget vi rigtig tit har snakket om.. Så i sidste uge, fik vi Felix, en dejlig sort Cocker Spaniel. Og hvor er han skøn!! Jeg er så glad for ham, vi har kun haft ham i 5 dage nu. Men han er bare for dejlig. :D Han er allerede rigtig god til at gøre det han skal, når vi er ude at gå, i stedet for inde. Selvfølgelig sker der ind i mellem uheld indenfor, men det er ikke ret tit..
Tror det er et godt tidspunkt vi har fået ham, jeg har nemlig ferie helt indtil 18. august..
Der er stadig en del ting som jeg er usikker på, så jeg tror og håber at jeg kommer til at bruge alle de gode ting der står herinde.. Råd og erfaringer fra alle jer andre..
Jaaa, jeg ved ikke hvad jeg vil med det her, jeg tror bare jeg havde lyst til at fortælle om det.. Jeg er bare så glad..
aug 2007
Følger: 28 Følgere: 53 Hunde: 2 Emner: 314 Svar: 16.240
mar 2008
Følger: 30 Følgere: 28 Hunde: 1 Emner: 26 Svar: 809
jul 2007
Følger: 2 Følgere: 2 Hunde: 1 Emner: 5 Svar: 11
nov 2007
Følger: 33 Følgere: 46 Hunde: 3 Emner: 182 Svar: 2.661
nov 2006
Følgere: 49 Hunde: 8 Emner: 131 Svar: 7.567
Han ser rigtig dejlig ud og jeg forstår godt din glæde...Hvalpetiden er håtd, men skøn...((o;
jul 2007
Følger: 2 Følgere: 2 Hunde: 1 Emner: 5 Svar: 11
jun 2008
Følger: 20 Følgere: 19 Hunde: 3 Emner: 92 Svar: 640
Tilmeld jer alle min gruppe " Hvalpeleg"
aug 2004
Følger: 47 Følgere: 24 Hunde: 6 Emner: 85 Svar: 2.044
Så fik vi endelig hund :)