{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.359 visninger | Oprettet:

Hunde/Katte i Tyrkiet {{forumTopicSubject}}

Hej allesamen.

Jeg og min familie er lige hjemkommet fra Tyrkiet.

Hold dog op der er mange "gade" Hunde. Jeg tænker hvert år når jeg kommer hjem, fra Tyrkiet årh hvor er det enlig synd for disse dyr.

De er så mager, og udmattede. Ribben på alle hunde og katte kan man se. Uhh hvor syntes jeg det er synd. Alle hunde man ser har sår over det hele, halter, hoster og sprutter.

Næste år jeg tager afsted vil jeg altså tage en masse hund/katte mad med, samtiding hvor jeg tænker, hvad så efter mit ophold, hvad skal de så leve af???
Jeg skjulte pølser, pizza, og kyllinge stykker fra hotelet og i min taske. I kan tro jeg fik mange gode kammerater dernede. smiley Man kan bare se hvor glade de bliver, og de kender en efter kort tid.

Er der nogle andre der har været i Tyrkiet? Er der noget man kan gøre?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.
  • Manglende strøm i en væg og en toløbet kontakt, der ikke kan slukke i kolonihaven 880 kr.
  • Skift af bruse armatur 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hunde/Katte i Tyrkiet
  • #2   15. jul 2008 Det er nemig meget hådt at se. smiley

Hver morgen vi sad ved morgenmaden, var der en bestemt hund der kom lige fra dag 1. den løb ud foran bilerne, og bilerne bremsede helt vild, min øjne lukkede i hver gang, og til sidst ville jeg slet ikke sidde der ude længer, bare tanken om at jeg skulle se den hund jeg havde fodret blive remt. smiley

Ihh... Jeg sidder bare og tænker nu, hvordan mon den har det nu? Er der andre der giver bare den ene hund lidt at spise? MEN hvad med alle de andre.. Har sådan lyst til at tage derned og finde et sted alle hundene kunne have det godt. Også Kattene....

• #3   15. jul 2008 Det smarteste er nok ikk at fodre dem. Jeg har selv oplevet det, og ved godt hvor svært det er at se de her hunde der bare trisser rundt på må og få, men ligesom med sommmerhuskatte, så er det jo bare hårdere for dem ikk at få mad igen bagefter.

• #5   15. jul 2008 Sådan er det bare sydpå! Det har altid været sådan - take it or leave it

Kommentér på:
Hunde/Katte i Tyrkiet

Annonce