{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
713 visninger | Oprettet:

pressen og muskel hunde {{forumTopicSubject}}

nu har jeg da selv fundet ud af hva det vil sige at en hund angriber

min hund hoppede op af en mand der var ved at smide noget i vores skraldespand

hoppe op = angribe

så bliver angrebet af 2 hunde hver dag jeg kommer hjem

hvor mange af jer andre bliver angrebet af jeres hunde dagligt 8)

http://www.nordjyske.dk/vesthimmerland/forside.aspx?ctrl=10&data=31%2c2869101%2c5%2c3

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  pressen og muskel hunde
  • #1   16. jul 2008 Hold da op. Så bliver jeg tit angrebet.. Og QImmit angriber konsekvent alle han kender så....

• #2   16. jul 2008 Jeg gør, af mine to jack russell terrier

• #3   16. jul 2008 lige precis synes fame det noget fis men hva vi bor på landet så der sker ikk så meget herude så noget skal de jo skrive om

• #4   16. jul 2008 Ikke for noget, men ikke alle kan lide hunde og du kan ikke være sikker at det samme ikke havde stået hvis du havde labradors. Jeg er også blevet skreget ad og min hund sparket "i selvforsvar" da han var 13 uger gammel...

• #5   16. jul 2008 Orv Mai-Britt - tror da faktisk også at du er blevet angrebet af både Aqui og Qimmit, er du ikke? *S*

• #6   16. jul 2008 uegnet hehe

de kan sku bare holde sig ude fra min grund 8)

synes det er lidt komisk kan ikk andet end at grine af det

har sendt en mail til nordsyske at de meget gerne må komme og filme hvor dræber agtige mine hunde er

dog skal det lige siges at mine hunde ikk forlader grunden pga usynlig hegn (ved godt det er forbudt)

men de bliver inden for

er næsten træt af det ikk var 2 biske newfoundlænder der havde ædt dem begge for så var der sikkert ikk været en skid

• #7   16. jul 2008 Altså nu er jeg ikke med -var hundene sluppet ud eller ej?

Var de på egen grund ja så skulle menneskene self blot have holdt sig væk.

Var de udenfor grunden, så -angreb eller ej -kan jeg godt forstå folkene bliver bange.
    JEG eller andre hundefolk havde måske blot set det som en venlig hilsen, men ikke alle mennesker kan li' hunde og nogen er endda lidt bange for dem -og for de sidste kan en glad hunde-hilsen såmænd sagtens virke som et angreb

• #8   16. jul 2008 Money har du "chokhegn" til dine hunde ?
    Tror faen de bliver indenfor så - hvordan ville du ha det hvis du fik stød hver gang du krydsede grænsen som du ikke har en jordisk chance for at vide hvor er !?

• #9   16. jul 2008 Uegnet amstaffejer vil jeg nu ikke kalde ham - nærmere dyreplager og uegnet hundeejer...

• #10   16. jul 2008 jeg har lært mine det - uha!!

• #11   16. jul 2008 Sarah - lært dine hvad ?

• #12   16. jul 2008 Hmmm... nu er der jo forskel på ens egen hund og en fremmed, der kommer imod en og hopper op... jeg ville dælme heller ikke bryde mig om, der kom en løs stor hund, muskel eller ej, og hoppede op ad mig... og der står det er et ældre par... måske de endda kan have svært ved at holde balancen??

• #13   16. jul 2008 mine hunde holder sig inde på grunden

har kun det hegn for at undgå de skal gå i snor

hva der er mest humænt ved jeg ikk at de skal stå bundet i en snor eller at de ved de får stød hvis de går længere end til kanten af vejen

tror de har fået stød 2 gange hver så lærte det det hals båndet begynder jo at hyle

personligt synes jag da det er mere synd de skulle gå i snor men hva de har jo også kun 3000kvm at lege på

så hellere de får et lille stød end de bliver kørt over af de lastbiler der kommer med 90km/t på vores små landsby veje

• #14   16. jul 2008 Tja -det er jo ikke ulovligt uden grund, og kan man ikke holde hunden hjemme (på lovlig vis altså) så må man jo hegne.

Man kunne eksempelvis nøjes med at hegne ud mod vejen hvis det er der problemet ligger. De fleste hunde kan faktisk lære hvor de må gå ude de store problemer.

Selv min teenagehanhund kan finde ud af at blive på grunden (uden stød) når han er med hos mine forældre.

• #15   16. jul 2008 Fordi et rigtigt hegn ikke er en mulighed, eller hvad?

• #16   16. jul 2008 Karina
    jo det er jeg blevet meget ofte,ha ha.
    Men på den gode måde

• #17   16. jul 2008 mine hunde kunne ikk finde ud af det

og et "alm" hegn hopper de sku bare over synes de er skide skægt

det er da lidt en træls løsning men den jeg har valgt

tror kun de gik med de halsbånd i 3uger så har de bare lagt på hylden siden og har også selv prøvet dem det går sku ikk onde men man får et kæpmpe chok når det giver stød

• #18   16. jul 2008 Money -ja ja, dit valg. Synes bare det er trist at nogen vælger den slags indlæringsmetoder når der er så mange andre muligheder. Men det kan da anbefales at holde mund med hvad man nu gør af ulovlige ting, når man er på offentligt forum

• #19   16. jul 2008 Jeg var sgu også blevet bange hvis en fremmed hund hoppede op ad mig... Og især når det er sådan en hund.

• #20   16. jul 2008 manden kan da holde sig fra min skralde spand hvis han ikk vil sankke med mine hunde

men får hvis en bøde for ikk at ha skiltet med jeg har hund 8)

• #21   16. jul 2008 Majse: at hoppe op..

• #22   16. jul 2008 jeg har selv prøvet at en mand gik helt amok engang, hvor min mini bull terrier løb hen for at sige hej. Han var nok ca 5 mdr. gammel, og stod og logrede som en vanvittig foran manden, og så gjorde den noget "FORFÆRDELIGT"!!!! den gav et lille bjæf, for at manden skulle give opmærksomhed, og så fik jeg ellers bare den store tur. Jeg måtte jo være en galning, når jeg havde sådan en køter. "Den burde skydes", som han sagde. Og min lille buller kunne slet ikke forstå hvad han havd gjort.... hvis det havde været en gravhund havde historien nok været en anden smiley

• #23   16. jul 2008 Anja -man kunne jo evt holde hunden henne hos en selv...

Mnge mennesker kan ikke li' hunde og/eller er bange for dem, og det kan jo ikke ses på afstad hvem disse mennesker er, så man bør vise respekt og ikke pådutte andre samvær med ens hund.

Jeg kan ikke li' når fremmede hunde kommer hen til mig, og ofte hopper de så osse op e.l. og det bryder jeg mig ikke om. Jeg er ikke bange for hundene -men jeg bryder mig bare ikke om at andre skal bestemme at jeg har lyst til at hilse på deres hunde

• #24   16. jul 2008 michelle - jeg kunne aldrig finde på at pådutte min hund på andre. Er udemærket godt klar over folks skepsis over for racen, og gik derfor normalt ikke med ham uden snor. Dette skete kun fordi han stod omme på den anden side af bygningen, og jeg ikke var klar over at han var der. Men når ejeren går lige bagved og løber hen for at tage fat i hunden, mens man siger at den ikke gør noget. Så må man også godt lige selv slappe lidt af.

• #25   16. jul 2008 Anja -helt sikkert er det ikke pænt at råbe og skabe sig bare fordi der er en hund.
    Som sagt er jeg heller ikke meget for andre folks løse hunde, og det ville de nok osse få at vide -men ikke med råben og skrigen og "den skal skydes".

Men at vedkommende reagerer kan jeg såmænd godt forstå

• #26   16. jul 2008 jeg skal vist til, at passe på, når jeg kommer hjem... der er hele 4 stks der vil mysse, hoppe og hyle og vuffe... he he he he

• #27   16. jul 2008 jeg kan også godt forstå en reaktion. Jeg ville også selv reagere. Især hvis det er en race jeg har respekt for. Men man kan også overreagere... hvilket jeg mener manden i denne situation gjorde. Men frygt får mange sider frem i folk, og man har hørt meget skidt om muskelhunde.

• #28   16. jul 2008 gggg.... var manden i din skraldespand.. fniiiis...

• #29   16. jul 2008 Kan klovnen ikke få en bøde for ulovliig indtrængen på din grund?

• #30   16. jul 2008 tror jeg sætter et skilt op hvor der står

GIV AGT

løse dræberhunde

og skyde gale psykopater

• #31   17. jul 2008 ha ha ..har faktisk oplevet noget lignende ..bortset fra at min store han ikke kan hoppe op :o)
    bor ude på landet og en dag smuttede han ud af haven.. jeg løb efter og ledte efter ham og stod sammen med min nabo(bondemand) og snakkede om at han nok var omme i deres have og lede efter en kat.. en anden gammel ex- bonde fra byen kommer gående på den anden side af gaden og råber over til mig at min hund lige har overfaldet ham og bidt ham.. spørger hvor han da har bidt ham og at min hund ikke bider men er en meget venlig hund - i det samme kommer bassen løbende omme fra haven glad og logrende og han råber igen at det er den hund der lige har bidt ham. jeg siger til ham han må vise mig hvor han er blevet bidt og at jeg gerne vil have ham til at ringe til politiet hvis det er tilfældet, men han vil hverken vise mig det eller ringe efter politi og står bare og råber af mig mens jeg måbende ser på.
    var fuldstændigt uforstående og ved også at min hund ikke bider han er meget venlig og vil bare gerne snakke. selv min nabo som ellers er skrækslagen for hunde r ikke bange for ham.
    det der kan pisse mig af er at han nu kan gå rundt i byen og påstå at hn er blevet angrebet af en fæl hund på vejen som løb løs og derfor ville jeg også have ham til at anmelde det hvis det var sandt

Kommentér på:
pressen og muskel hunde

Annonce