{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
376 visninger | Oprettet:

Hunde søges {{forumTopicSubject}}

Så lige denne anonce, så jeg linkede lige videre...

Hunde søges

Hospital for Mindre Husdyr Sygdomme er i samarbejde med Veterinær Patobiologi i gang med at undersøge forekomsten af bakterier i næsehulen hos hund som et led i forskningsprojekt omhandlende multiresistente stafylokokker.
Dette er et meget vigtigt projekt i arbejdet med at forebygge problemer med sådanne bakterier, som er et voksende problem især i Sydeuropa for både dyr og mennesker.
Vores problem lige nu er, at vi ikke har nær nok prøver og har travlt, da de skal være indsamlet indenfor de næste 2 uger.
Derfor vil det være en stor hjælp hvis du kommer forbi Hospital for Mindre Husdyr Sygdomme med din hund, så vi kan udtage en prøve. Dette gøres med en vatpinde-svaber i næseborene.
Hvis du har spørgsmål, ring da til Hospitalet på: 35282930

Hospital for mindre husdyr
Få flere informationer på (link fjernet)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hunde søges
  • #1   12. nov 2005 Min hund som hader dyrlæger skal desværre ikke udsættes for flere dårlige oplevelser, så desværre er vi ikke behjælpelige

• #2   12. nov 2005 jeg tænkte bare, at vi er så mange mennesker herinde, der alle elsker hunde, og bekymrer os for deres og andres helbred, at det ville være det mest oplagte sted at annoncere angående denne rubrik...

• #3   12. nov 2005 Ser heller ikke der er noget galt i at spørge, sådan skulle mit svar ikke opfattes. Skriver også desværre, for idéen er jo god nok, vil bare ikke udsætte min Nicki for flere dårlige oplevelse hos dyrlægen en højst nødvendigt, han har haft rigelig ubehagelig besøg

• #4   12. nov 2005 Godt du lagde det ind, men som Nicki, så er Mille også hunderæd for dyrlæger, pga. en dårlig oplevelse som lille, så det takker vi desværre også pænt nej tak til. For dyrlægernes skyld *GS*

• #5   12. nov 2005 Det er sørme også en rigtig god ide og et godt link at lægge ud - jeg håber rigtig mange tager i mod opfordringen og tager derind - har man bil kan jeg næsten ikke se man har nogen undskyldning - husk nu, næsten ;o)

Kommentér på:
Hunde søges

Annonce