Dumme hund. ( Halv langt ) Dumme hund. ( Halv langt )
Ea var lige blevet så dygtig til at være alene hjemme. :ige siden vi flyttede i den nye lejlighed i april har der ingen problemer været med hende. Men her på det sidste er hun blevet en tyran når hun er alene. Og intet er lavet om i hendes hverdag udover at kæresten ikke kommer hjem hverdag mere. Igår da jeg kom hjem havde hun åbnet døren til mit soveværelse og spist en hel masse af de dufte nipsting ( Tørrede blomster ovs ) og slæbt det rundt i hele sengen. Spist min post, så det brev jeg havde fået kunne jeg kun læse det halve af og aviser og papkasser lå ud over det hele og ikke nok med det, da jeg havde ryddet det hele op, så sætte killingen sig i sengen og tisser. Så kunne jeg ikke mere, havde bare lyst til at sætte mig ned og råbe og skrige, men det kommer man jo helle ikke langt med. Så det var en rigtig hyggelig dag igår da jeg kom hjem. Så håber at det går bedre idag. Ville bare lige dele min dejlige dag med jer.
feb 2008
Følger: 34 Følgere: 37 Hunde: 6 Emner: 190 Svar: 1.894
feb 2008
aug 2007
Følger: 23 Følgere: 20 Hunde: 3 Emner: 116 Svar: 931
Var også ved at gå til af frusteration...
Fandt ud af at hvis alle døre var lukket og hun kun havde bryggers til rådighed gik hun amok... Nu kan hun frit bevæge sig rundt i hele huset og har ikke nu snart i 5 måneder lavet så meget som en narestreg...
De sidste 2 måneder er hun virkelig gået fra hvalp/teenager til lille dame....
Er så glad for vores dejlige hund og kan slet ikke forestille mig en dag uden hende ;o)
Så der er håb - lømmelalderen er som regel kort . det er hårdt og frusterende men der er lys for enden af tundlen ;o)
Held og lykke
feb 2008
jan 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Hunde: 1 Emner: 37 Svar: 445
Han åd også bare alt han kunne komme i nærheden af :o(
Vi startede bare med at flytte alt det han kunne æde, så han ikk kunne nå det. Men nu er der ingenting. Jo han kan stadig ikk stå for min kærestes sure sokker, men så kan jo bare lære at smide dem i vasketøjs kurven ;o)
feb 2008
jan 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Hunde: 1 Emner: 37 Svar: 445
feb 2008
apr 2007
Følger: 13 Følgere: 11 Hunde: 2 Emner: 87 Svar: 730
Jeg havde lige fået en ny top madres af min mand , en dag ville jeg vaske betrækket , mine hunde lå i sengen ovenpå det her fristende skum gummi
Og tak siger jeg bare hele soveværelset flød med skum gummi og oppe i sengen sad luna og mille med munden fuld af skum totter og de så MEGET uskyldige ud.
Jeg var stik tosset , men samtidig med kunne jeg simpelthen ikke lade være med at grine , for de så så åndsvage ud...
Mille er snart 3 og Luna er 15 mdr
feb 2008
Dumme hund. ( Halv langt )