670 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 10 Svar

Dumme hund. ( Halv langt ) Dumme hund. ( Halv langt )

Ea var lige blevet så dygtig til at være alene hjemme. :ige siden vi flyttede i den nye lejlighed i april har der ingen problemer været med hende. Men her på det sidste er hun blevet en tyran når hun er alene. Og intet er lavet om i hendes hverdag udover at kæresten ikke kommer hjem hverdag mere. Igår da jeg kom hjem havde hun åbnet døren til mit soveværelse og spist en hel masse af de dufte nipsting ( Tørrede blomster ovs ) og slæbt det rundt i hele sengen. Spist min post, så det brev jeg havde fået kunne jeg kun læse det halve af og aviser og papkasser lå ud over det hele og ikke nok med det, da jeg havde ryddet det hele op, så sætte killingen sig i sengen og tisser. Så kunne jeg ikke mere, havde bare lyst til at sætte mig ned og råbe og skrige, men det kommer man jo helle ikke langt med. Så det var en rigtig hyggelig dag igår da jeg kom hjem. Så håber at det går bedre idag. Ville bare lige dele min dejlige dag med jer.

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Der kommer ikke vand ud af vandhanen ved vasken. 2.000 kr.
  • Opsætning af hylder 900 kr.
  • hænge gardiner op 450 kr.
  • Rep. af kabelbrud på Alko robot der melder fejl CN010. Brud er fundet men forsøg selv fejler 400 kr.
  • Sette opp beslag til gardin 1.800 kr.
  • Smid et ikea skab ud som er fuldt afmonteret og står på gadeplan 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Dumme hund. ( Halv langt )
  • #1   17. jul 2008 hun er jo 1 1/2 år nu, så håber da snart at hun er igennem den fase smiley Hvis det ikke går godt idag, så komme hun med mig på arbejde imorgen.

• #2   17. jul 2008 Jeg købte noget aktivitet legetøj til hende for at afhjælpe på problemet og de godbidder hun elsker, men aviser og mors post og Nips er meget sjovere. Jeg kunne have sat mig ned og tude i går da jeg kom hjem. Især da killingen tissede i mon dobbelt dyne som skal håndvasket smiley

• #3   17. jul 2008 Hmm kender alt til det....

Var også ved at gå til af frusteration...

Fandt ud af at hvis alle døre var lukket og hun kun havde bryggers til rådighed gik hun amok... Nu kan hun frit bevæge sig rundt i hele huset og har ikke nu snart i 5 måneder lavet så meget som en narestreg...

De sidste 2 måneder er hun virkelig gået fra hvalp/teenager til lille dame....
    Er så glad for vores dejlige hund og kan slet ikke forestille mig en dag uden hende ;o)

Så der er håb - lømmelalderen er som regel kort . det er hårdt og frusterende men der er lys for enden af tundlen ;o)
    Held og lykke

• #4   17. jul 2008 Mette< Ea havde også hele huset også begyndte balladen efter en mdr hvor det ellers var gået godt. Så nu har hun gangen og køkkenet men alligevel går det dårligt. Så ved snart ikke hvad jeg skal stille op med hende. Hun har været sådan siden jeg fik hende, men har så arbejdet med hende efter vi flyttede til Jylland, og det er gået så godt indtil i sidste uge, så kom balladen.

• #5   17. jul 2008 Det hjalp også rigtig meget på Bailey, at få hele huset at gå i.
    Han åd også bare alt han kunne komme i nærheden af :o(
    Vi startede bare med at flytte alt det han kunne æde, så han ikk kunne nå det. Men nu er der ingenting. Jo han kan stadig ikk stå for min kærestes sure sokker, men så kan jo bare lære at smide dem i vasketøjs kurven ;o)

• #6   17. jul 2008 Selvom at jeg fjerner alt hun kan bide i, så finder hun bare noget andet som hun kan bide i.. Så det er svært at finde ud af hvad man skal fjerne. Så hun er en rigtig bandit for tiden.

• #8   17. jul 2008 Ja så er det jo ikke nemt :o(

• #9   17. jul 2008 Daisie< Ja, men hun er jo vant til at han ikke er der hele tiden, men fordi at vores bil er blevet stjålet så kommer han jo ikke hjem om aften, men det er jo ikke ham som passer hende selvom at han er hjemme, det er mig, så hendes dag er som den plejer at være. Lege, spise, på tur og sove.

• #10   17. jul 2008 Åhh det minder mig om ikke så laænge siden .
    Jeg havde lige fået en ny top madres af min mand , en dag ville jeg vaske betrækket , mine hunde lå i sengen ovenpå det her fristende skum gummi smiley nå tænkte jeg der kan de godt ligge mens jeg suser ned og handler jeg var væk MAX 20 min , da jeg kom hjem var der foruroligende stille.
    Og tak siger jeg bare hele soveværelset flød med skum gummi og oppe i sengen sad luna og mille med munden fuld af skum totter og de så MEGET uskyldige ud.
    Jeg var stik tosset , men samtidig med kunne jeg simpelthen ikke lade være med at grine , for de så så åndsvage ud...
    Mille er snart 3 og Luna er 15 mdr

• #11   17. jul 2008 Ea ved godt at når jeg kommer hjem og hun har lavet ballade smutter hun med det samme, hun kommer slet ikke ud og hilser på sin mor, så når hun ikke gør det , ved jeg at der er lavet ballade.

Kommentér på:
Dumme hund. ( Halv langt )

Annonce