{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
734 visninger | Oprettet:

Min hund blev aflivet {{forumTopicSubject}}

Jah så blev vores familie hund aflivet idag..

Så det er en en rigtig tude dag..
Hun blev 8 år gammel den lille pige.. Den bedste familie hund jeg har kendt.

også samtidig sys min kæreste da lige han skulle slå op med mig idag over SMS...! 28 år med 2 børn også slå man op over SMS!!!


Så idag sidder jeg stadig i nattøj og sidder bare og stirre lidt ind i min computer..

Den gode nyhed er dog min kæreste(X) og jeg købte en hund sammen for 2 uger siden det hed så han var min men var vores. Min søster har givet mig lov til og beholde ham så jeg få ham så det er jeg lykkeligt for..
Mit lille lys her i møret..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Min hund blev aflivet
  • #1   18. jul 2008 R.I.P

    "Lige inden man når himlen, ligger der et sted der hedder Regnbuebroen. Når et dyr dør, - ét, der har været specielt knyttet til én hernede - vil dyret stoppe ved Regnbuebroen. Der er enge og bakker hvor alle vore særlige venner kan løbe og lege sammen. Der er masser af mad, vand og solskin og vore venner har det varmt og dejligt.

    Alle de dyr, der har været syge og gamle har fået deres helbred og kræfter igen, de der var sårede eller lemlæstede er hele og stærke igen, ganske som vi husker dem i vore minder om gamle dage. Dyrene er glade og tilfredse, de mangler kun en enkelt lille ting: de savner hver især én, der betød meget for dem, én, de var nødt til at forlade.

    De løber alle sammen og leger sammen som en stor flok - men der kommer en dag, hvor en af dem pludselig stopper og stirrer mod horisonten. Øjnene er klare og intense og den ivrige lille krop begynder at skælve over det hele.
    Pludselig forlader den heldige flokken og flyver over det grønne græs, hurtigere og hurtigere går de små ben.

    Du er blevet opdaget, og når du og din specielle ven endelig mødes igen, klynger I jer til hinanden i glædesstrålende genforening, for aldrig at skulle skilles mere. Glade kys regner ned over dit ansigt. Dine hænder kan igen kærtegne det elskede hoved og du kan endnu en gang se ind i de tillidsfulde øjne der tilhører dit kæledyr, der så længe har været forsvundet fra dit liv men aldrig fra dit hjerte.

    Så kan I krydse Regnbuebroen sammen........"

    Fred vær med dig


  • #2   18. jul 2008 Det er da en rigtig lortedag så hva´? Du får lige en krammer fra mig og Nuser. Nej så er man ikke særlig moden at slå op over sms..

  • #3   18. jul 2008 Ej nej nej da.. sikke da noget....
    Men ved du hvad, slår man op over SMS så er man sku ikke værd at samle på. Du fortjener da meget bedre!!!
    Det er ringe trøst self, men håber du snart vil ku se lyset igen.

    trøste kram herfra


  • #4   18. jul 2008 Øv hvor trist. Du er da i din gode ret til at tilbringe et par dage i nattøj og med hygge og forkælelse (mangler trøstesmiley)

    Tænk sig at mænd stadig slår op over sms når de når den alder... Jeg der troede den slags stoppede når man gik ud af folkeskolen *suk*


  • #5   18. jul 2008 Kæft en lousy handling. Den dybeste medfølelse for dit og hans tab.

  • #7   18. jul 2008 Jah Min søster hev også is frem med chokolade sovs og flødeskum da det var..så det sad vi og varlidt ulækre med..


    Men ja er selv chokeret over at man slå op over sms stadig.

    tror det er den nye mode men jeg sys det er respektløs


  • #8   18. jul 2008 Rikke & mor & Dovendyret .

    Jo tak hun var lige så smuk inden i som uden på...

    Sjovt nok du siger det.. han blev også kaldt Kylling som kælenavn. måske der var noget over det


  • #10   18. jul 2008 Ja åbentbart

  • #11   18. jul 2008 Børnene var forhåbentlig ikke fælles????

    R.i.p. smukke vovse


Kommentér på:
Min hund blev aflivet

Annonce