894 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 9 Svar

max har ondt... max har ondt...

var på arbejde da min kæreste ringede her ved 13 tiden og sagde at max ikke gik på sit venstre ben, heldigvis var der nok på arbejde og jeg fik lov at gå kl 13 altså 2 timer før fyraften...
nå men jeg kommer hjem og ganske rigitg kommer max humpende på 3 ben...
han knurre og bider af os når vi vill kigge hans pote, hvilken der ingenting er at se på, han slikker den meget...
han lillger sig i 2 sek, så fare han op og man kan tydeligt se at der er noget der gør sindsygt ondt på ham...
jeg ringer til dyrlægne som siger at hun syns vi skal se det an i et par timer, for det kan muligvis være en hveps eller bi der har stukket ham, eller han har trådt på...
så nu er ventetiden gået igang, men max er ligeså urolig som før...
er nervøs for ham og håber det går over så vi kan springe køreturen over til dyrlægen, går det ikke over kommer han selfølgelig afsted...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Inspicering af opgave 205 kr.
  • Udskiftning af stik til “grisetryne” 230V ifm fjernvarmeinstallation. Haster! Vi skal have etableret et 230V el-udtag med jord inden fjernvarme installationen indendørs kan etableres på mandag. Skal udføres autoriseret. Vi har ikke selv materialerne. 1.500 kr.
  • Afmontering af defekt opvaskemaskine og montering af ny brugt 1.000 kr.
  • Lapning af dæk 500 kr.
  • Fugening af bordplade 1.100 kr.
  • Besværlig lås 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  max har ondt...
  • #1   19. jul 2008 Vi må krydse fingre for det bare er noget forbigående.
    Har I fået lov til at se så meget at I er sikker på han ikke har fået revet en negl helt eller halt af?... det ville I nok have set hvis det var det, for det bløder.

• #2   19. jul 2008 det lyder da ikke rart... stakkels lille max... håber han får det bedre snart!

• #3   19. jul 2008 han mangler ingen hele eller halve negle, lige nu er han faldet lidt til ro...

• #4   19. jul 2008 Giv ham noget BLID smertestillende, noget pinex hvis du har det hjemme.
    Dyrlægen vil give din hund noget smertestillende på dyreklinikken, så ikke giv ham ret meget.
    -Men hjælp af med smerten, inden dyrlægen går i gang med noget behandling.

• #5   19. jul 2008 Gi ham endelig ikke menneske medicin, panodil, Pinex og Pamol er med op listen over giftige ting for hunde.....

Men har desværre ikke nogle forslag til hvordan du får lindret hans smerter lidt, med mindre du har noget hunde smertestillende liggende..

• #7   19. jul 2008 Medmindre andet er aftalt med dyrlægen,venter du med at gi noget...

• #8   19. jul 2008 God bedring!! Ville hvis jeg var dig slet IKKE give smerte stillende da det kan forvrænge dit syn på om det er nødvendigt at ringe til dyrelægen igen...

• #9   19. jul 2008 hejsa. alle... dyrlægen sagde til mig da jeg snakkede med hende kl 13 at jeg kunne give ham noget børne-magnyl eller en halv kodymagnyl ,men jeg turde simpelthen ikke give ham den slags, havde det heller ikke i huset...

nå men nu er klokken 15.40 og max har det vist fint igen, leger med sin elskede bold:-) så alt må være ok:-)

• #10   20. jul 2008 Se hvad jeg sagde (:

Arbejder som dyrlæge assistent, at give sin hund noget smertestillende er ikke skidt. Det skal dog ikke være noget dolol-agtigt, heller ikke én hel tablet.
    Nok om det. smiley

Godt han har det fint igen smiley

Kommentér på:
max har ondt...

Annonce