{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vi mangler og sætte lys i huset 700 kr.
  • Hjælp til ophængning af 5-7 billeder 500 kr.
  • Opvaskemaskine fejl 900 kr.
  • Boret huller i køkkenlåge og isat hængsler 1.250 kr.
  • Dissemble and assemble cage 525 kr.
  • problem med vandtilførsel til opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  dræbersnegle og hunde
  • #1   20. jul 2008 Hvordan lyder behandlingen mod hjerte lunge orm? Og er det skadeligt at give selv om hunden ikke har det? Better safe than sorry.
    Da jeg har læst det kan være meget svært at diagnostisere

• #4   20. jul 2008 takker smiley

Vi har nemlig os lige fundet 25 dræber snegle i haven. oog han har sq været lidt stille de sidste par dage.

Men jeg samler 3 dages afførring og tag til dyrlægen.

• #6   20. jul 2008 Mille tog sig en snack-snegl sidste år , da vi var på sommerferie, og det bette pus var nærmest ved at skide sig selv ihjel!!
    Vi tog til dyrlægen, og ku heldigvis klare os med noget zoolac og lidt faste og derefter gi hende udkogt ris et par dage.

Hun lærte af det, og siden holdt hun sig fra dem, de KLAAAMME kryb, der kommer ind på en klar 2. plads efter FLÅTEN!!!!!!!!!!!

• #7   20. jul 2008 mark når du skal samle afføring skal du huske at det skal være et lille stykke afføring du tager op og det skal noget der ikke har rørt jorden. smiley

• #8   20. jul 2008 sneglen er mellemvært... ved hjerte og lungeorm...
    vores cheri har lungeorm... hun er godt nok mega syg... har været ope ca. een gang i timen hele natten, for at give hende vand... med sprøjte i munden, små portioner, da hun ellers kaster det hele op igen... :o(((
    Vores dylle kunne udfra een prøve konstatere lungeorm, men for at være 200 % sikker vil de have 3..... det kan vi så ikke , da der intet kommer ud af cheri... hun er tynd og kan ikke holde mad i sig..... vi kan kun se dagene an, og se hvordan hun udvikler sig.... hvis ikke, tror jeg hun skal have fred...

Cheri får panacur mod lungeorm... mod hjerteorm, skal man vide om det er den franske, for den skal man have speciel medicin imod..

Mark>> jeg håber du får hurtig besked... så du kan komme dem hurtigt til livs...

• #9   20. jul 2008 Nogle dage er han total stille og rolig, andre dage total oppe og køre og glad. Det er sq meget mærkeligt. kan os være han bare er ved at blive gammel, han er 5år.

• #10   20. jul 2008 han viser ingen symptomer mere, (2 sidste dage) har han været frisk, lege syg, kold snude, god appetit osv.

Tag mig lige en snak med dyrlægen anyways

Kommentér på:
dræbersnegle og hunde

Annonce