1.122 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 9 Svar

Hotspot.. Hotspot..

Min wapper har fået det der hedder Hotspot, ville bare høre om der var nogen der ved om det smitter fra hund til hund eller...??? Da jeg spurgte dyrlægen var han nemlig meget svær at forstå da han snakkede lidt udenom det. Nogen kloge hoveder der ved det..?? smiley

Politi stopper motorcyklist med hund spændt fast på brystet
00:00
/
00:33
LIVE

NOW PLAYING

Belugahval forskrækker lille dreng

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• køleskab bipper 1.000 kr.
  • Slutrengøring 1.000 kr.
  • IKEA malm seng samles 650 kr.
  • Hjælp til el 205 kr.
  • Tilslutning og opsætning af lamper + reparation af afbryder (kan ikke tænde og slukke lamper) 1.000 kr.
  • Græsslånning 300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hotspot..
  • #1   20. jul 2008 (link fjernet)

måske kan det hjælpe:-D

• #3   20. jul 2008 http://www.hundegalleri.dk/html/alb_vis.asp?AlbumID=24239

Hvis din hund har anlæg for hot spot, så hold GODT øje med den. Man kan også lugte det, ofte inden man kan se det på en langhåret hund. Jeg har linket til et fotoalbum med en hund med hot spot. Denne ejer er meget heldig at hundens hot spot ikke har udviklet sig som MINE hundes har gjort. Det har været et spørgsmål om et par timer fra jeg kunne se det første sår og til såret var 20 cm. i diameter.

• #4   20. jul 2008 Hotspot smitter ikke - til gengæld udvikler de små spots sig med lynets hast, som Mette (nu med Tosafotos) er inde på. Ja - de har en særlig lugt, som faktisk kan være med til at forhindre, at det spreder sig....
    Min vuf har haft adskillige - så sent som for en time siden, fandt jeg én - allerede i går kunne jeg lugte den, men først i dag afslørede Kejser selv stedet (han havde bidt sig) - Fuciderm hedder redningen.. en salve som smøres på stedet efter afvaskning i klorhexidin...!
    Hvis det har bredt sig voldsomt, skal i kontakte dyrlæge, som udskriver penicillin til 10 dage og Prednisolon som kløestillende.....

• #5   20. jul 2008 Mette Chellie nævner osse den hurtige spredning - skal da lige tilføjes...
    Min Kejser er allergitestet og fundet allergisk overfor bl.a. husstøvmider, og vi er i gang med et vaccinationsprogram, som forventes at vare et års tid.....det forhindrer dog ikke, at der dukker en spot op i ny og næ, men mærk jer lugten, og det her herefter nemmere at spore i tide.....

• #6   20. jul 2008 Hot spot er noget fanden har skabt i vrede.......Det er så vanvittig smertefuldt for hunden....

• #7   20. jul 2008 Ja - det er noget værre møg.....!!!
    Og mange slås sgu med det.........øv - øv.....læser flittigt alt, som omhandler skidtet - håber, at nogen en dag finder de vise sten....

• #8   20. jul 2008 Til gengæld har jeg i dén forbindelse en meget positiv oplevelse med min snart 2-årige newfoundlænder.....
    Når han har spot - jamen så kommer han faktisk og viser mig "problemet" - hvorefter han stiller sig tålmodigt og venter på, at jeg finder spotten - og ordner sagen.......
    Herefter luffer han stille og roligt ud og lægger sig igen........
    Tillid så det basker..............!

• #9   20. jul 2008 Laura fik hotspot i forbindelse med at hun også fik ræveskab - dyrlægen fortalte, at det ofte gik hånd i hånd.

• #10   20. jul 2008 Linda:

DET har jeg aldrig hørt, men kan forestile mig at immunforsvaret ryger lidt i bund, nå de får ræveskab (hvilket mine har haft nogle gange), så hot spotten har "fri adgang"??

Kommentér på:
Hotspot..

Annonce