{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
427 visninger | Oprettet:

god oplevelse hos dyrlægen {{forumTopicSubject}}

nu snakker man så tit om dårlige oplevelser hos dyrlægen. så tænkte at jeg ville lave et emne om hvor god en oplevelse vi har haft i dag hos dem...

vi skulle derned pga grim øjnbetændelse hos emma, da vik kom ind og hun så emma, kiggede hun å hende, og udbrød, nej hvor er hun bare køn.. altså det er da dejligt at få at vide..
hun gjorde så det hun skulle, og viste os hvordan vi skulel dryppe hendes øjn, og sagde så at hun havde et dejlige glad sind..
hun forlangte ikke mundkurv som man så tit høre de vil have, men vi råde hende til mundkurv, da hun havde snappet lidt de gange vi havde prøvet at vaske det.. så for en sikkerhedsskyld var det nok en ide...
da hun havde gjordt emma færdig hentede vi bella, så hun kunne få vakcine..
hun var helt syg med bella, og syntes enda jeg burde få hvalpe på hende, med det gode sind, og så køn hun var... men nej jeg skal bestemt ikke have hvalpe... nej tak..
hun var imponeret over at hun bare pænt lage sig på boret og ventede på at blive stukket..
da vi så skulle betale, snakkede vi kort om agility, det viste sig at hun træner i samme klup som jeg skal starte op i.. så da vi gik råbte hun, måske vi ses til træning...

hun var så rar at snakke med, og så behalig over for hundene.. det var virkelig en god oplevelse at være afsted...
så ikke altid er dyrlægen dum, eller det er ubehaligt at komme der.... smiler

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af Philips Hue Simirue panel på soveværelse (lampe) 590 kr.
  • Nedrivning 1.000 kr.
  • rengøring 100m2 900 kr.
  • Min ene stikkontakt virker ikke 600 kr.
  • Elektriker 1.200 kr.
  • Tilslutning af opvaskemaskine 510 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  god oplevelse hos dyrlægen
  • #1   21. jul 2008 ØV endelig en dejlig dyrlæge, også bor hun i den forkerte side af landet *Gs* ;o))

• #2   21. jul 2008 Ja det er skønt at have en god dyrlæge jeg er også super glad for mine dyrlæger, jeg har nemlig en til hver af hundene, den ene er kanon til at få Gizmo til at makke ret uden at være hård og den anden er så blid ved Fluffy som er meget usikker, så det er bare dejligt.

• #3   21. jul 2008 Hehe, Gimli elsker at være hor dr. dyr smiley Der får man nemlig mssere af gode guffere.. Haha ;p Men Gimlis dyrlæe/dyrlæger er også super flinke,. Var i praktik der nede, og de var da søde og rare over for alle dyrene,. Og snakker med kunderne osv.... Såh, der findes rare dyrlæge ;o)

• #4   21. jul 2008 Haha, stavespadser jeg er!!

• #5   21. jul 2008 ej øv hende her gav faktisk ikke hundekiks.. men hmm okai det gør ikek så meget hun var sød, og ikke særlig dyr...

• #6   21. jul 2008 Hehe, hos gimlis står de fremme, både store og små, til hunde og til katte, som man så selv kan stoppe i sine dyr, og som de giver for at blive gode venner med dyrene både før og efter de "går igang",. Haha, og det virker så ganske udemærket! ;O)

• #7   21. jul 2008 De virker alle søde på hver deres måde, men da je selv har rimelig god forstand på sygdom hos hunde, så foretrækker jeg en dyrlæge til dem som ikke fylder mig med løgn og bare virker som om de er ude på at tjene så meget på hundenes besøg som muligt, hvis i forstår hvad jeg mener.
    Jeg vil ha en dyrlæge som jeg ikke skal stå og fortælle hvad mine hunde fejler, og det har desværre været tilfældet i flere år nu. Det var derfor jeg reagerede da der stod om en sød og dygtig dyrlæge.
    Jeg syntes at det er SÅ sørgeligt at der er så mange som er ligesom menneskelæger der bare skal ha så mange "kunder i butikken" som muligt, uden at tænke på at det faktisk er levende og følende væsener som de har med at gøre..

• #8   21. jul 2008 anita.. det var ca dethend jeg ville med denne tråd.. man høre alt for tit at man har fået en dyr eller dårlig behandling, elelr fejl behandling hos dyrlæger, og kan tit mærke de snakekr ned til en... så tænkte at ovenpå alt det negative, så er det rart at høre om de gode oplevelser som der kan være...

• #9   21. jul 2008 Netop Pernille, det var jo som sagt grunden til at jeg reagerede og blev lidt misundelig over hun ikke boede i Kbh. Især da min lille Chi skal i narkose på onsdag hos en dyrlæge hvor jeg selv måtte fortælle hvad han skulle ha ordnet, da jeg var der 1ste gang skulle alle mine 3 hunde bare vaccineres og da prøvede hun hele tiden at sælge mig et andet foder end det de får fra Olivers som er perfekt til mine vuffer.Så jeg er i syv sind om jeg tør lade hende lægge ham til at sove..Ggg.. Ved godt jeg er pylret, men jeg VIL ha en der ved mere end mig selv.

• #10   22. jul 2008 Man har da ikke dårlige oplevelser hos dyrlægen, Dyrlægen gør jo sit bedste, når dyret er syg...
    Der fines kun gode oplevelser - aldrig dårlige .....

• #11   22. jul 2008 Babett. Bare et eks. som godt nok ligger 12 år tilbage, men jeg kan godt gi et fra i ferbuar hvis det er. Men da min 64kg.Rotweiler/Berner Sennen Blanding blev gammel og fik meget dårlig ryg og bagben, og hun så kom i narkose og jeg skulle ned og hente hende, så kommer dr.dyr ud og viser mig røntgenbileder af forbenene fra en hund på str. med en mellem puddel, og bliver ved med at påstå at min hund intet fejler, hun er bare gammel og det bestemt er min hund`s billeder.
    Da jeg så tar på Landbohøjskole med hende så finder de ud at hun for det 1ste er for stor til at blive fotograferet i/af den maskine de normalt bruger til smådyr, så hun må ind hvor de fotografere heste og andre store dyr, og at hun har fået en diskosprolaps som sidder nede ved lænden så hun faktisk slet ikke burde kunne gå, så i mellemtiden har hun gået rundt med de forfærdeligeste smerter, indtil vi så fik Metcam med hjem til hende, og hun blev som en helt anden, fra den ene dag til den anden. Ok kun en stakket frist, men dog fik hun lidt tid uden de forfærdelige smerter.
    Vil du vove at påstå at den dylle, gjorde alt for min hund, for så vil jeg skutte ønske at være een af dine, hvis du stoler så meget på dyrlægerne rundt omkring. Hvis du er nødt til at ta ind til en du ikke kender pga. flytning, For jeg går ud fra at du har haft din dylle i flere år og kender personen siden du kommer med den påstand og ikke ved bedre..

Kommentér på:
god oplevelse hos dyrlægen

Annonce