god oplevelse hos dyrlægen {{forumTopicSubject}}
nu snakker man så tit om dårlige oplevelser hos dyrlægen. så tænkte at jeg ville lave et emne om hvor god en oplevelse vi har haft i dag hos dem...
vi skulle derned pga grim øjnbetændelse hos emma, da vik kom ind og hun så emma, kiggede hun å hende, og udbrød, nej hvor er hun bare køn.. altså det er da dejligt at få at vide..
hun gjorde så det hun skulle, og viste os hvordan vi skulel dryppe hendes øjn, og sagde så at hun havde et dejlige glad sind..
hun forlangte ikke mundkurv som man så tit høre de vil have, men vi råde hende til mundkurv, da hun havde snappet lidt de gange vi havde prøvet at vaske det.. så for en sikkerhedsskyld var det nok en ide...
da hun havde gjordt emma færdig hentede vi bella, så hun kunne få vakcine..
hun var helt syg med bella, og syntes enda jeg burde få hvalpe på hende, med det gode sind, og så køn hun var... men nej jeg skal bestemt ikke have hvalpe... nej tak..
hun var imponeret over at hun bare pænt lage sig på boret og ventede på at blive stukket..
da vi så skulle betale, snakkede vi kort om agility, det viste sig at hun træner i samme klup som jeg skal starte op i.. så da vi gik råbte hun, måske vi ses til træning...
hun var så rar at snakke med, og så behalig over for hundene.. det var virkelig en god oplevelse at være afsted...
så ikke altid er dyrlægen dum, eller det er ubehaligt at komme der.... smiler
dec 2007
Følger: 16 Følgere: 40 Hunde: 4 Emner: 81 Svar: 5.565
feb 2005
Følger: 80 Følgere: 75 Hunde: 4 Emner: 366 Svar: 11.300
mar 2008
Følger: 30 Følgere: 28 Hunde: 1 Emner: 26 Svar: 809
mar 2008
maj 2005
Følger: 18 Følgere: 18 Hunde: 2 Emner: 267 Svar: 1.917
mar 2008
dec 2007
Jeg vil ha en dyrlæge som jeg ikke skal stå og fortælle hvad mine hunde fejler, og det har desværre været tilfældet i flere år nu. Det var derfor jeg reagerede da der stod om en sød og dygtig dyrlæge.
Jeg syntes at det er SÅ sørgeligt at der er så mange som er ligesom menneskelæger der bare skal ha så mange "kunder i butikken" som muligt, uden at tænke på at det faktisk er levende og følende væsener som de har med at gøre..
maj 2005
Følger: 18 Følgere: 18 Hunde: 2 Emner: 267 Svar: 1.917
dec 2007
jan 2006
Følger: 17 Følgere: 17 Hunde: 1 Emner: 606 Svar: 6.689
Der fines kun gode oplevelser - aldrig dårlige .....
dec 2007
Da jeg så tar på Landbohøjskole med hende så finder de ud at hun for det 1ste er for stor til at blive fotograferet i/af den maskine de normalt bruger til smådyr, så hun må ind hvor de fotografere heste og andre store dyr, og at hun har fået en diskosprolaps som sidder nede ved lænden så hun faktisk slet ikke burde kunne gå, så i mellemtiden har hun gået rundt med de forfærdeligeste smerter, indtil vi så fik Metcam med hjem til hende, og hun blev som en helt anden, fra den ene dag til den anden. Ok kun en stakket frist, men dog fik hun lidt tid uden de forfærdelige smerter.
Vil du vove at påstå at den dylle, gjorde alt for min hund, for så vil jeg skutte ønske at være een af dine, hvis du stoler så meget på dyrlægerne rundt omkring. Hvis du er nødt til at ta ind til en du ikke kender pga. flytning, For jeg går ud fra at du har haft din dylle i flere år og kender personen siden du kommer med den påstand og ikke ved bedre..
god oplevelse hos dyrlægen