{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
806 visninger | Oprettet:

Ny dyrlæge - god oplevelse!!! {{forumTopicSubject}}

Kan mærke at jeg er helt glad lige nu!

En dyrlæge, der faktisk virkede som om han kunne lide dyr, og som kunne sørge for en hurtig, effektiv behandling af dyrene uden ubehag.

-Har fået sådan en møgbehandling hos tidligere dyrlæge, som i øvrigt har misinformeret mig 2 gange om en videre hjemmebehandling af dyrene, og har præsteret at glemme hvilke problemer jeg er kommet med - til trods for at jeg har betalt mange tusind for blodprøver og lignende.

Begge katte fik renset ører og blev behandlet for øremider - UDEN at brokke sig det mindste (er aldrig sket før hos dyrlægen) - Dyrlægen undersøgte hunden, og kom til den samme konklusion, som jeg var nået til; at behandlingen af det for lave stofskifte er reel nok, men at der er nogle følgevirkninger, som forårsager svamp; enten malassezia eller seborrhea - og jeg har fået shampoo med hjem. -

Hundens rumpe er tæt på at være hårløs. - Ikke at jeg tror det irriterer hunden synderligt, bortset fra, at det må være koldt, så er det altså lidt småklamt at hun smider en ENORM mængde skæl og hår hver dag - og uanset hvad, ville jeg bare gerne vide HVORFOR...

-I øvrigt var behandlingen dobbelt så billigt, som den er hos min "gamle" dyrlæge!

Wu-hu - Er super glad!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af Philips Hue Simirue panel på soveværelse (lampe) 590 kr.
  • Nedrivning 1.000 kr.
  • rengøring 100m2 900 kr.
  • Min ene stikkontakt virker ikke 600 kr.
  • Elektriker 1.200 kr.
  • Tilslutning af opvaskemaskine 510 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ny dyrlæge - god oplevelse!!!
Kommentér på:
Ny dyrlæge - god oplevelse!!!

Annonce