{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
332 visninger | Oprettet:

ny dyrlæge {{forumTopicSubject}}

er bare så glad at jeg bliver nødt til at dele det med jer..
jeg har længe været lidt usikker på vores gamle dyrlæge. synes meget at det han fortalte os var det rene volapyk, og han ikke rigtig gjorde sit arbejde ordneligt, og prøvede at prædike en masse unødvendigt medicin på vores hund som ikke en gang er syg..
Bærget flød da helt over da han prøvede at bilde mig ind at der var ulv i lucky fordi hendes hjørne tænde blev skiftet samtidigt ?? (har sku aldrig hørt om sådan noget)

men i dag kom vi op til vores nye drlæge, vi skulle kune lige hilse på og sige hej (noget vores dyrlæge mente var godt for hunden så den ikek kun blev stykket og tvunget til alt muligt hos dr dyr, men også lavede sjove ting deroppe)
da vi kom deroppe. sad vi lidt og ventede i vente værelset. inden ham kom ud til os.. først gav han lucky en godbid viste os ind på stuen. lucky blev lidt nervøs og havde halen imellem bene (fordi den gamle syrlæge heller ikke var så sød ved hende, og hverken snakkede eller kælde med hende, bare stak hende og så videre til næste dyr)
man ham her snakkede både med mig og lucky og legede med hende, til hun til sidst blev helt rolig og glad for at være der.
Da vi gik derfra igen var lucky rigtig glad for ham, og ville slet ikke forlade klinikken igen..

ej hvor er det dog bare dejligt med mennesker der går så meget op i deres arbejde og bruger sig meget tid og energi på at dyrerne skal havde en god oplevelse

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af Philips Hue Simirue panel på soveværelse (lampe) 590 kr.
  • Nedrivning 1.000 kr.
  • rengøring 100m2 900 kr.
  • Min ene stikkontakt virker ikke 600 kr.
  • Elektriker 1.200 kr.
  • Tilslutning af opvaskemaskine 510 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  ny dyrlæge
  • #1   2. maj 2008 Hvor er det dejligt at høre. Ja, det er SÅ vigtigt at have en dyrlæge, som man har 100% tillid til:-)) Det har jeg også til min:-))

• #2   2. maj 2008 Mette H: jo tak... tror bare at den gamle dyrlæge vi havde var for gammel til stadigvæk at være alene om sin klinik.. men mistet alt tiltro til ham. da han prøvede og bilde mig ind at der var ulv i lucky

• #4   2. maj 2008 Vi har også skiftet dyrlæge for nylig. Var egentlig nogenlunde tilfreds med den gamle, men synes at vi hver gang har mødt en ny dyrlæge igennem det sidste 1½ år, efter hende den gode stoppede. Men synes også det er lidt underligt, da det var der vores gamle Felix døde på en lidt kedelig måde.
    Den nye dyrlæge er meget flink, og så kan jeg rigtig godt lide, at når man ringer til hans vagttelefonnummer, så er det ham selv der svarer, da han altid selv har vagten i weekenderne etc.

Med dyrlæger handler det også om at være tryg.

Kommentér på:
ny dyrlæge

Annonce