coco har fået nyt hjem (LAAAANGT) {{forumTopicSubject}}
ja, som overskrften siger.. vi har valgt at give coco et hjem hos en vi kender og hendes pige som kommer hos mine forældre et par gange om ugen (hun rider hos os). vi har valgt dette da coco da coco ikke fungere helt godt med helt små børn, og vores den yngste er ikke ret sød ved dyr lige for tiden.. vi turde ikke vende ryggen til dem når de var sammen, så det bevirkede at coco var meget i bryggerset og kun var inde sammen med os når vores den yngste sov. dette ville selvfølgelig ikke vare ved da han snart bliver gammel nok til at forstå at han skal være sød ved dyrene, men da vi fik spørgsmålet: må vi få coco ved jer... ja da valgte vi så efter megen overvejelse at tænke på coco, så nu har han fået nyt hjem hos nogen der bare elsker ham og hvor han totalt er en del af deres familie. det bedste er at de er meget lydhører over hvordan vi har gjort tingene, og så det bedste.. han er med når de er ved hestene, så vi kan se ham så tit vi vil.
de fungerer super godt sammen.. er det ikke bare dejligt? selvom det nu er hårdt at han ikke er hos os mere, men han har klart fået det bedre.. nå sikke en smøre, men altså.. jeg sletter ham en af dagene når jeg har vænnet mig til kun at have en hund
maj 2006
Følger: 105 Følgere: 99 Hunde: 6 Emner: 704 Svar: 8.206
Har selv måttet omplacere min mindste tæve, for mine to tæver kunne bare ikke sammen. Jeg har troet at det gik over, men ak, det gør det ikke. Men hun har det godt og der er ro i flokken. En gang imellem er man nødt til at træffe nogle valg, som man aldrig havde troet skulle træffe. Men hundens tarv kommer altså også nogen gange i første række.
aug 2007
Følger: 20 Følgere: 18 Hunde: 2 Emner: 56 Svar: 890
maj 2006
Følger: 105 Følgere: 99 Hunde: 6 Emner: 704 Svar: 8.206
aug 2007
aug 2007
aug 2007
coco har fået nyt hjem (LAAAANGT)