{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
692 visninger | Oprettet:

coco har fået nyt hjem (LAAAANGT) {{forumTopicSubject}}

ja, som overskrften siger.. vi har valgt at give coco et hjem hos en vi kender og hendes pige som kommer hos mine forældre et par gange om ugen (hun rider hos os). vi har valgt dette da coco da coco ikke fungere helt godt med helt små børn, og vores den yngste er ikke ret sød ved dyr lige for tiden.. vi turde ikke vende ryggen til dem når de var sammen, så det bevirkede at coco var meget i bryggerset og kun var inde sammen med os når vores den yngste sov. dette ville selvfølgelig ikke vare ved da han snart bliver gammel nok til at forstå at han skal være sød ved dyrene, men da vi fik spørgsmålet: må vi få coco ved jer... ja da valgte vi så efter megen overvejelse at tænke på coco, så nu har han fået nyt hjem hos nogen der bare elsker ham og hvor han totalt er en del af deres familie. det bedste er at de er meget lydhører over hvordan vi har gjort tingene, og så det bedste.. han er med når de er ved hestene, så vi kan se ham så tit vi vil.
de fungerer super godt sammen.. er det ikke bare dejligt? selvom det nu er hårdt at han ikke er hos os mere, men han har klart fået det bedre.. nå sikke en smøre, men altså.. jeg sletter ham en af dagene når jeg har vænnet mig til kun at have en hund smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  coco har fået nyt hjem (LAAAANGT)
  • #1   23. jul 2008 Lillefisen, godt I har gjort det for Coco's skyld, selvom I helt sikkert savner ham. Men det er ikke sjovt at sætte ham i en situation, hvor han kunne komme til at gøre ondt på et af jeres børn. Det ville I aldrig kunne tilgive jer selv, hvis det kom så langt. Men det er hårdt.

Har selv måttet omplacere min mindste tæve, for mine to tæver kunne bare ikke sammen. Jeg har troet at det gik over, men ak, det gør det ikke. Men hun har det godt og der er ro i flokken. En gang imellem er man nødt til at træffe nogle valg, som man aldrig havde troet skulle træffe. Men hundens tarv kommer altså også nogen gange i første række.

• #2   23. jul 2008 Gitte: ja, det er lige præcis hvad vi selv følte.. han har det super godt hos dem han er kommet hjem til, og vi ser ham stadig, så det kan ikke være bedre. men hårdt er det helt klart...... og ja, nogen gange falder livet anderledes ud end man regner med..

• #3   23. jul 2008 Håber også jeg snart kan klare at se Bolette. Men kører jeg ned og besøger hende, er jeg bange for at jeg vil have hende med hjem. Også selvom fornuften siger mig, at det skal hun ikke. Men savner hende helt vildt, for selvom der var konflikter, så er der også gode minder om hende.

• #4   23. jul 2008 hvis hun har det godt hvor hun er nu, og du ser at hun trives i hendes nye flok, så kan det omvendt være at du får ro i hjertet søde.. det hjælper ihvertfald mig at se hvor godt coco har fået det.. så tag og besøg hende, og vid at hun har det godt.. .

• #5   23. jul 2008 aftalen er klar hos den nye familie, hvor datteren iøvrigt er 14.. og der ikke kommer flere børn.. skal han nogen steder er det tilbage til os, og ikke andre steder.. vi passer ham i ferier osv. så det kan ikke blive bedre for alle parter.. det er klart det bedste for vores cocodreng smiley

• #6   23. jul 2008 Ja, bare han har det godt, så er jeg glad..

Kommentér på:
coco har fået nyt hjem (LAAAANGT)

Annonce