579 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

fortsættelse til maven rumler fortsættelse til maven rumler

det er blevet til 2,5 time usammenhængende søvn for mig og Sonja intet fået.
Efter at vi gik i seng lidt over 2 har hun ikke kunnet ligge ned og har siddet op eller stået op. Har fuldt hende og nogle gange krumper hun ryggen lidt og så kramper hun i maven..
Hun har ondt, det lyser ud af hendes øjne, hun er slukøre og selvøflgelig træt.
Klokken 5 er det nok og jeg kan ikke have det mere.
Vi går en lille tur og hun kommer af med både det ene og det andet. Pupsen er fast men lidt "slimet". Synes jeg kunne se resten af "dyrelægen vildt og okselever op dåse" og tro rmåske at det er det hun ikke har kunnet tåle. Jeg ved det ikke.. Hun har da fået det før uden problemer, men måske det har stået for langtid i køleskabet åbent, en uge, ? Troede ikke at en hunds mave var så sart som et menneske.

Lige nu er vi kommet hjem og hun kan ikke rigtig finde ro, hun får sure opstød men ligger dog lige nu ved siden af mig og blunder, der kom jeg så til at skrive for meget, nu stillede hun sig op og kan se på hende at det gør avs i maven..

Hvad gør jeg?
Hun har ikke indtaget fodder i over 24 timer og hun har kun lige drukket lidt til morgen..

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Køkkenamatur er løst 800 kr.
  • Vandhane skiftes 750 kr.
  • vinduespusning 800 kr.
  • Samle gyngestativ 630 kr.
  • Hænge badeværelsesspejl og soveværelsesspejl op og ophængning af loftslampe ikøkken 850 kr.
  • Græsslåning naturgrund 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  fortsættelse til maven rumler
  • #1   24. jul 2008 krumper = krummer ryg

• #2   24. jul 2008 Stakkels Sonja..
    Men med hundemad er det som med menneskemad på dåse, når dåsen er åbnet skal resten over i noget andet, da det kan ta smag af dåsen. -og så ikke mere end ca 3 dage i køleskabet.

Håber hun kommer over det den lille stakkel, men det skal jo desværre ud før hun bliver bedre, og indtil da er det bare vigtigt at hun drikker, så hun ikke dehydrerer.(staves)

• #3   24. jul 2008 jeg ville da lige kontakte dyrlægen.

hvis han ikke syntes det er alarmerende, så giv hende noget skånekost.
    ris kogt i rigeligt vand og i en time. skal self gives afkølet.
    både med ris og vand. det er godt for maven

• #4   24. jul 2008 Tak for det..

Jeg tog afsted til mine forældre..
    Holdte 2 timer på motorvejen da vores bil gik ud og ikke ville køre mere.!
    Min far hentede Sonja og jeg og Dansk auto hjælp hentede bilen, Jeg kom hjem til mine forældre óg sonja havde det lidt bedre. Jeg faldt i søvn i 4 timer og da jeg vågner er sonja fit for fejt!! hmmmm!

Så hun har ikke været til dyrelægen og har spist noget af hende mad med a38..
    Så .. ved ikke lige hvad det kunne være, men det gik over af sig selv.
    Ubehagelig oplevelse.

• #5   24. jul 2008 Godt at høre at Sonja er på dupperne igen :o)

Kommentér på:
fortsættelse til maven rumler

Annonce