17. sep 2005 Følger: 156 Følgere: 158 Hunde: 20 Emner: 798 Svar: 2.779
Kødben af tørret oksehud. Kødben af tørret oksehud.
Jeg ville høre om der er nogen der har samme problem som mig?
Jeg har stor affaring med hunde og har opdrættet de sidste 9 år, men mit "problem" ligger i at når jeg giver min hanhund kødben lavet af tørret oksehud så er han så grådig at når han når til det sidste eller hvis der bare falder "små" stykker fra, så skal de sluges, så han er ved at kaste op....
Er der nogen der har samme problem? Det er ikke fordi jeg vil spørge dumt, men jeg har bare tit undret mig over det, kan min hund godt lide at være ved at blive kvalt i et stk. kødben eller hvad.
Han har ingen konkurrender da han er den eneste vi har indendørs. (De andre er i hundegård med isoleret/opvarmet hundehuse)
Hilsen Kristine
sep 2005
Følger: 156 Følgere: 158 Hunde: 20 Emner: 798 Svar: 2.779
Tak for din hurtige respons
De små kødben som ligner ruller, er samme lige så slemme, og jo jeg køber da også kødben til mine hunde, men det nytter ikke at købe de små, for dem sluger de alle eller de prøver hi hi hi ......
Køber som regel alttid store kæmpe knogler til mine hunde når de skal have rigtige kødben, andet kan ikke gøre det når det nu skal være fra en slagter.
Men tak for det.....
Har lige slået et småt forbi din vovse, den er rigtig smuk, kan godt lide bullterrier, har smidt en høj og en stemme i udfordringen, kunne ikke lade være,
sep 2005
Følger: 156 Følgere: 158 Hunde: 20 Emner: 798 Svar: 2.779
Tak i lige måde
Kødben af tørret oksehud.