1.168 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 16 Svar

Skift til ny dyrlæge Skift til ny dyrlæge

Hej,

Jeg overvejer at skifte dyrlæge.

Vil I ikke skrive hvordan forholdene er hos jeres?

Ida er i narkose lige nu, hun skal ha trukket en hjørnetand ud (mælketand der slet ikk er løs), og vores egen har ferie de næste 14 dage, så derfor havde de ikke nogen til at udføre dette...
Og nu hvor vi har været det andet sted, synes jeg, at det ser super meget bedre ud, lækker lyst, rent, stort, synligt personale, flere rum til hver ting der ska gøres mm mm...
Det virkede nærmest som et menneske sygehus. smiley

Jeg overvejer at få alt flyttet over (journaler, kat og hunde) til det nye sted.
Man man tillade sig at flytte tilbage, hvis man alligevel ikke vil bruge de "nye"?

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Elektriker 1.000 kr.
  • Græsslåning 1.126 kr.
  • Radiatorer på losseplads 1.500 kr.
  • Vandrør og afløb 730 kr.
  • Hjælp til nedrivning af skorsten 205 kr.
  • Flytning af strømstik 1.890 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Skift til ny dyrlæge
  • #1   30. jul 2008 Du kan skifte dyrlæge lige som det passer dig..
    Hvis du føler det nye sted er bedre så skift...
    Og fortryder du.. Så skit igen

• #2   30. jul 2008 Jeg synes ikke altid det er en fordel, at være et stort sted. Jo - de kan som regel altid tage én, når det er akut. Men jeg kan godt lide, at være ved én fast dyrlæge, som kender mine hunde - og som jeg kender og har tillid til.

Vores hunde er normalt nemme ved dyrlægen, men i nogle år havde de én ansat deroppe, som de bare var SÅ utrygge ved. Hun gav sig slet ikke tid til at hilse på dem, og var meget kontant i sin håndtering af dem - så det endte faktisk med, at vi konsekvent bad om én bestemt dyrlæge hver gang, bare for at slippe for at havne ved hende....

• #3   30. jul 2008 godt smiley

For vores nuværende sted, synes jeg tit, at ja man kommer hjem med en regning, er ikke blevet klogere eller også skal man se tiden an....hmmmm
    jeg synes jeg mangler noget grundighed når jeg er afsted....

jeg er hønemor, og ja, jeg ringer eller tar afsted fordi jeg ikke selv er dyrlæge....

• #4   30. jul 2008 ok, ja det ku være en ulempe med forskellige, men jeg kunne jo prøve dem, og så se hvem og hvordan de behandler.

• #5   30. jul 2008 De ydre rammer siger ikke nødvendigvis noget om kompetancer. Hvis jeg var tilfreds og tryk ved min dyrlæge, kunne han operere i en mørk kælder med fremkalderrum og toilet i samme rum og det ville være fint for mig (præcis sådan var det hos min dyrlæge, før han flyttede til det nye fine han har nu ;o) )

Journalerne skal du ikke være sikker på, at du kan få med. Det er dyrlægens private eje - ikke som hos mennesker. Dog er de fleste dyrlæger flinke til at samarbejde!

• #6   30. jul 2008 Jeg har lige skiftet. Jeg har ellers haft den samme dyrlæge i mange år. Men efter at de overså at uno havede en hjertefejl og bare blev ved med at sige at det var kennelhoste så kommer jeg aldrig til at stole på dem igen.
    Så nu har jeg skiftet til en anden. De virker vældig søde. Giver sig god tid til dyrene. Og så tager de kun det halve i konsulationspris. Så det er da også et plus.

• #7   30. jul 2008 Følg din mavefornemmelse.

• #8   30. jul 2008 Vi er rigtig glade for vores klinik (Roslev Dyreklinik)
    Kompetente dyrlæger og sygeplejersker og gode forhold !

• #9   30. jul 2008 Hos min dyrelæge er tingene helt i tip top, de er altid med på en snak og kan huske hundene og elsker at snakke med dem.... Kommer nogle gange bare derop for at hente foder og det er næsten ikke til at komme væk derfra igen fordi man snaaaker.. Er meget glad for mit dyrehospital:o)...

Det der betyder mest for mig er at jeg har tillid til de der skal have med mine hunde at gøre.... Og det har jeg fuldt ud... Det er også vigtig for mig at forholdene er i orden med ordentlig udstyr, og vil have der er en sygeplejerske der under opration holder øje med hjerte osv... Og så er prisen for mig uden betydning...

Så det er dit valg og dig der bestemme... Så synes du skal følge din mavefornemmelse:o)

• #10   30. jul 2008 Hvem har du Fru Rob. ?

Dem jeg gerne vil skifte til er Hobro Dyrehospital

• #11   30. jul 2008 Hov ja kan se det måske lige er langt nok at køre.. Jeg har Vejle Dyrehospital:o)

• #12   30. jul 2008 ok *s*

• #13   30. jul 2008 Uha Pia, en af deres dyrlæger nægtede at stå op og køre ind på klinikken kl 5 en lørdag morgen da min Bølle døde. Vi måtte køre til Ålborg hvor Michael virkelig gjorde alt, men forgæves.

• #14   30. jul 2008 ok, det er jeg ked af at høre.
    hvem har du så ?

• #15   30. jul 2008 Vi bruger altid dem i Aars. De er jo lagt sammen fra Svenstrup til Hobro nu. Den nat ringede vi også til Aars men blev så stillet om til Hobro fordi han havde vagten.

• #16   30. jul 2008 ok men der er alt for langt for os at køre til aars

Kommentér på:
Skift til ny dyrlæge

Annonce