422 visninger
|
Oprettet:
Pasning af hund {{forumTopicSubject}}
Jeg er desværre kommet i den situation at jeg er flyttet fra min kæreste, og skal starte på skole mandag den 4. august. Desværre kan jeg først få min nye lejlighed fra den 1. september, og jeg har ikke mulighed for at have min hund på det sted jeg skal bo indtil da.
Så mit spørgsmål er om der er nogen der kan hjælpe mig ved at tage sig godt af ham i 3 uger, da jeg hverken har lyst eller råd til at sende ham til en hundekennel (er ikke til debat)?
okt 2006
Følger: 45 Følgere: 40 Hunde: 5 Emner: 237 Svar: 1.651
Håber det bedste og er ked af din situation. det må have været svært at tage beslutningen om at skulle undværre sin hund i en måned
apr 2007
Følger: 30 Følgere: 21 Hunde: 2 Emner: 74 Svar: 985
dec 2007
Følger: 33 Følgere: 30 Hunde: 1 Emner: 102 Svar: 563
okt 2007
Følger: 9 Følgere: 8 Hunde: 1 Emner: 5 Svar: 5
Jeg bor i Risskov ved Aarhus
<b>*Staying alive *</b>
Jeg bor som sagt ved Aarhus, så det kan jeg desværre ikke. Men mange tak for tilbuddet
dec 2007
Følger: 33 Følgere: 30 Hunde: 1 Emner: 102 Svar: 563
okt 2007
Følger: 9 Følgere: 8 Hunde: 1 Emner: 5 Svar: 5
Han er legesyg og livlig, meget aktiv. En rigtig udehund. Han kan fint med andre hunde. Han plejer at pive de første 2 minutter når man går ud af døren, og så ligger han sig til at sove. Han bider ikke i møbler eller noget, men han skal helst have et kødben, hvilket han også får med. Han er 100% renlig. Han er vant til at måtte hoppe i møbler, men hvis i ikke vil have det må i jo smide ham ned igen. Om natten sover han i sin kurv, men det er vigtigt at han bliver krudtet af inden i går i seng. Han er meget kontaktsøgende, og er meget glad for mennesker. Han kan godt være lidt sky overfor nye ting i starten. Han kan ikke lide pelse, altså som i pelstæpper og sådan. Han er meget glad for at snakke, og han kysser meget
mar 2008
Følger: 19 Følgere: 22 Hunde: 4 Emner: 47 Svar: 655
jul 2007
Følger: 2 Emner: 8 Svar: 26
Pasning af hund