{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
4.928 visninger | Oprettet:

red nose/pit bull {{forumTopicSubject}}

Vi var en tur i Gilleleje idag.

Og møder der 2 piger med deres hunde.

2 dejlige hvalpe den ene på 7 uger den anden på 5 mdr.

Pigen der lige havde hentet sig 7 ugers gamle hvalp fortæller stolt det er en blanding af pitt bull og red nose...

Jeg spørger så om man må have dem her i dk? ja da når det er en blanding er det oki

Er det virkeligt rigtigt???

Vi snakker videre og min mand spørger om det er den store hund der er far til den lille, de ligner nemlig hinanden helt vildt (det er her vi får besked på den kun er 5 mdr). Men ja de skal jo ligne hinanden meget de har jo samme mor...

Øhh kan hun få hvalpe så hurtigt? og må man det (etisk).


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  red nose/pit bull
  • #1   2. aug 2008 Et er at racen er ulovlig, men det er også ulovligt at hente den og tage den fra moren når den er under 8 uger! Kan ikke ta sådan nogen der bare anskaffer sig en hvalp og ikke aner en skid...

  • #2   2. aug 2008 Man skal vist have en IQ på under 50, for ikke at kunne se det er snotdumme og dybt uansvarlige i det, Maria N fortæller !


  • #3   2. aug 2008 rednose er en farvevariant, pitbull er racenavnet. Så er det i hvert fald skåret ud i pap. smiley

    Men for hulen... Ulovlig race hentet før 8 uger: de er ikke bare dumme, men direkte dyremishandlere. At hente en race der både er ulovlig og generelt uvelkommen bl.a grundet nogle temperamentmæssige brister, og derudover udsætte den for misprægning... Det kan ikke gå galt, vel?


  • #4   2. aug 2008 Ha ha ha!!
    En blanding af rednose og pittbull!!!
    Dvs det er en ULOVLIG pitbull-pitbull på 7(!!!!!!!!!) uger med en bror på 5 mdr som hun render rundt og blærer sig med!!!!!
    For alvor en der "virkelig har sat sig ind i tingene" inden hun kaster sig ud i at købe hund....

    JØSSES for en DUM MOKKE!!!
    Håber hun er på HG og læser den her tråd!!!!


  • #5   2. aug 2008
    Søster McFluff - Magister Mundi Sum ¤ Kbh K ¤

    VIP


    Skrevet: 02-08-2008 09:10:19

    rednose er en farvevariant, pitbull er racenavnet. Så er det i hvert fald skåret ud i pap. smiley

    Men for hulen... Ulovlig race hentet før 8 uger: de er ikke bare dumme, men direkte dyremishandlere. At hente en race der både er ulovlig og generelt uvelkommen bl.a grundet nogle temperamentmæssige brister, og derudover udsætte den for misprægning... Det kan ikke gå galt, vel?

    ************************'

    Nej da !
    Den skal bare i kærlige hænder !
    Og som jeg ynder at tilføje; Prøv at øve dig på en klapperslange først !
    Hvis det genetiske ophav kan fjernes på en Pit, med kærlige hænder -kan det da også lade sig gøre på en klapperslange ! smiley


  • #6   2. aug 2008 Nej, det kan ikke gå galt. Og GÅR det galt, blander vi bare lidt lab ind i og giver hvalpene kærlighed og kildevand, så bliver det alletiders familiehunde!!!!

    Ironi KAN forekomme i dette indlæg.


  • #7   2. aug 2008 Og iøvrigt mener jeg at det er ulovligt at tage en hvalp fra før den er 8 uger?? Ikke at det afholder mange fra at gøre det, men ER det ikke ulovligt??

  • #8   2. aug 2008 hmm vil tro de var lige under 20 år begge 2.

    Må indrømme jeg tænkte det kan bare ikke være rigtigt det her da de stod og blærede sig...

    Det med de ulovlige racer, nogle der ved hvor det egentligt står?


  • #9   2. aug 2008 (link fjernet)

Kommentér på:
red nose/pit bull

Annonce