{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
911 visninger | Oprettet:

Hvalpen leger?? {{forumTopicSubject}}

Nu kigger i alle sammen og ryster på hovedet over overskriften, for en hvalp SKAL jo lege?? JA, men når den har spist, må den altså godt lige slappe af og slå mave, så det ikke ender med en mavevending (et af mine store skrækscenarier). Men hvad f***** gør man så, når der er noget der, som HELT er glippet i hjernen på denne lille hvalp?? Jeg har forsøgt at sætte mig og tale hende til ro. Jeg har lukket Lotus og hende hver for sig, men Kaido hyler og skriger og det samme gør Lotus. Det er IKKE Lotus der lægger op til tant og fjas, men udelukkende Kaido. Hvis Lotus ikke lige er i nærheden, render Kaido da bare rundt og leger selv. Og hvis jeg lægger legetøjet væk, finder hun bare en pind eller grem eller et blad i haven og fiser rundt med det. Skal jeg bare lade hende gøre det?? JEG kunne ikke drømme om at begynde at lege med hende før tidligst 2 timer efter et måltid og træning og svømning kommer hun ikke til med mindre det er MINIMUM 2 timer efter. Hvad sytten gør jeg??


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Havehjælp 1.200 kr.
  • Samle et klædeskab 1.000 kr.
  • udskiftning af HFI relæ 1.500 kr.
  • Samling af et åbent ikea skab 860 kr.
  • Hækkeklipning 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvalpen leger??
Kommentér på:
Hvalpen leger??

Annonce