{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af Philips Hue Simirue panel på soveværelse (lampe) 590 kr.
  • Nedrivning 1.000 kr.
  • rengøring 100m2 900 kr.
  • Min ene stikkontakt virker ikke 600 kr.
  • Elektriker 1.200 kr.
  • Tilslutning af opvaskemaskine 510 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hund nr 3
  • #1   4. aug 2008 mere mad - flere hundelorte - meget mere sjov smiley

Vi har ihvertfald fået noget mere gang i flokken efter den 3. kom til...

• #2   4. aug 2008 flere hundehår, flere mudrede poter på tæpperne, flere numser i sofane og meget meget mere hygge ;))

• #3   4. aug 2008 hvor lyder det dejligt....
    håber kæresten går med til det

• #4   4. aug 2008 jeg syntes faktisk det er stor forskel på at have 2 og 3 hunde.

jeg nyder virkelig at have en flok, men det kan være svært at nå dem alle 3.

hver deres træningsdag, og hvis man som os går til både lydighed og agility. agility er så samme dag. men det bliver så 4 gange i ugen vi er afsted. og alene det at skulle nusse sine hunde, der er altid en, der må vente, medmindre man har tre arme.

en anden ting du skal tænke på er hvis du bruger at tage dine hunde med dig, så bliver steder hvor du er velkommen med alle hundene måske begrænset.

og også mht til pasning. det går nok at få familien til at passe to hunde, men 3. de færreste vil gå i lag med det.

du skal også tænke på lufteture, kan du magte at gå med tre, eller skal i til at gå flere ture.

• #5   4. aug 2008 alt det har jeg tænkt over... vi har heller ikke nu nogen fra fam der gider passe hundene, men det er fordi de er så store... vi har både stor have og stor mark og vi er næsten altid 2 til at gå med hundene vi har nu....
    jeg ved nr 3 ska være en hanhund mrer for Angie bryder sig ikke om andre hunhunde. og det ska være på størrelse med dem jeg har nu...
    men det er en stor beslutning og jeg vil ikke være en af dem som så må vælge hvad for en man skal af med fordi man gaber over for meget... de er kun alene mellen 8:30 og 14:30 så det er heller ikke så slemt og tit er kæresten hjemme hele dagen...

• #6   4. aug 2008 det kan godt give problemer med to hanhunde sammen med en tæve. måske skulle i også tænke på at få en eller to neuraliseret

• #7   4. aug 2008 ville bestemt ikke købe en hanhund mere hvis der er en tæve i flokken.......

(det kan blive kamp til døden om hendes gunst når hun går i løb.....)
    det ville jeg simpelthen ikke turde.....

• #10   5. aug 2008 Synes det var et lille problem da vi havde 3, 2 unge og 1 gammel.. Jeg følte ikke tiden var til alle 3, Pumbas træning var jo stoppet, så de 2 unge herre tog meget af opmærksomheden.. Vi tog dog nogle dage kun Pumba med i skoven f.eks.. Vi nøjes og køre bedst med 2..

Kommentér på:
hund nr 3

Annonce