{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
396 visninger | Oprettet:

Søvnløse nætter :-) {{forumTopicSubject}}

Jeg har lige et spørgsmål til jer flinke folk derude...måske en kan hjælpe mig med et svar smiley
Jeg har en herlig lille han dværgpuddel på 15 uger nu... som synes vi skal vækkes 2-3 gange om natten for at han skal ud og tisse smiley Bare det at han giver tegn og vækker os er jo positivt....meen hvornår kan vi forvente at han sover igennem hele natten uden og skulle ud ?
Det skal lige nævnes at han ikke er helt renlig endnu om dagen... men vi arbejder på det smiley
Med venlig hilsen Pernille ...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af Philips Hue Simirue panel på soveværelse (lampe) 590 kr.
  • Nedrivning 1.000 kr.
  • rengøring 100m2 900 kr.
  • Min ene stikkontakt virker ikke 600 kr.
  • Elektriker 1.200 kr.
  • Tilslutning af opvaskemaskine 510 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Søvnløse nætter :-)
  • #1   20. nov 2005 Ja - det er sørme dejligt at han siger til, men også lidt trels (?) *S*

Begge mine sov igennem omkring de 3 måneder hvis ikke jeg husker meget galt, Misja kom kun ned 1 gang om natten, tilgengæld var den sidste tur meget sent (hen omkring midnat).

Kanske, han er ved at synes det bare er edder hyggeligt at hive jer ud af sengen så mange gange ?

Jeg ville nok overveje snart at ignorere ham og så ''kun'' gå ud med ham måske 1 gang ved midnat - 1 gang midt på natten og så 1 gang tidligt om morgnen (ved ikke hvornår i normalt står op*S*)..

• #2   20. nov 2005 Min lille Gloria har nogenlunde samme alder. Hun sover i køkkenet om natten og vi hører ikke en lyd fra hende hele natten og vores køkkengulv er tørt næsten hver eneste morgen. Så jeg tror nu nok det skal komme, det er bare at være tålmodig ;o)

• #3   20. nov 2005 Hej Pernille S

De muskler som gør at hvalpe / hunde kan holde sig udvikles først hos hvalpe når de mindst er 4 måneder gamle. For nogle hunde tager det endnu længere.

Hilsen

* Ninna Oline *

• #4   20. nov 2005 Så vil jeg lige prale lidt *GG* Min lille sorte terrorist har holdt sig natten over lige fra allerførste nat! Men hun var også renlig, da jeg fik hende 8 uger gammel...Så man kan være heldig smiley

• #5   20. nov 2005 Ja, hos os er det mig der altid skal på toilettet midt om natten =0) Ludvig er nu syv måneder, og for nogle måneder tilbage holdt han op med at følge efter mig ud af sengen og gad ikke selv ud og tisse.

Til gengæld tisser han HVER gang der kommer nogle han er rigtig glad for at se, og han er tit rigtig glad ;0)

• #6   20. nov 2005 Karina (39)..Tak for dit svar :-)... VI plejer og gå i seng ved 12 tiden hvor han kommer ud...Så vækker han os omkring 2.30 tiden....Og står op med manden i huset klokken 4, for da skal han på arbejde...og så kommer han ud igen kl. 6.30 tiden når jeg står op... Så det er lidt hårdt nu *ss*... Det sjove ved det hele er så, at hvis han feks er alene hjemme i 3-4 timer om dagen... så har han intet gjort når vi kommer hjem...*s*... Så der kan han godt holde sig... smiley

Til i andre smiley Jeg tror også jeg satser på, at det går ligeså stille over igen....Han er trods alt ikke så gammel endnu smiley Vil prøve og fjerne vand/mad skålen efter aftens måltidet, og se om det gør en forskel *ss*

Tusind tak for de mange indlæg.... det er rart med lidt erfaring fra andre af smiley

Knus fra Pernille smiley

• #7   21. nov 2005 Vi har trænet vores til at sove om natten, ved at have dem i en papkasse ved siden af sengen. Den skal være så høj at junior ikke kan hoppe ud (Princekasser har en god størrelse). Der den lille blev urolig lagde vi hånden ned i kassen og nussede. Skulle hun virkelig tisse stoppede hun ikke, var det bare for kontakt og tryghed blev der hurtigt ro. Sidenhen rykkede de ind i hver deres transportkasse som de elsker og føler sig trygge i.

Kommentér på:
Søvnløse nætter :-)

Annonce