Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Grundig rengøring af 1 værelses lejlighed på Amager 1.050 kr.
  • Rengøring 1.590 kr.
  • Vinduespudsning 1.000 kr.
  • Ophæng af gardinskinne i soveværelse 800 kr.
  • Fjernelse af hvepsebo 1.000 kr.
  • Ophæng af fjernsyn og reoler 1.350 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Chihuahua - Mops
  • #2   7. aug 2008 jeg ville helt klart vælge en MOPS ud af de 2 racer smiley
    Jeg kender ingen der har en chihuahua , men et par stykker der har mops , tror faktisk også chihuahua er noget dyrere end mopsen.
    En mops er bestemt meget legesyg

• #3   7. aug 2008 men jeg mener forøvrigt at jeg har hørt at en mops gør bare for at gø.
    Ved ikke om det er rigtigt smiley

• #4   7. aug 2008 jeg leder nemlig efter en af de to hunde, uden stamtavle og alt det, dvs. billige penge

• #5   7. aug 2008 Prisen er stort set den samme hvis du vælger en med stambog. Jeg synes helt klart chihuahua'en er at foretrække. Den er glad og legesyg, og har ikke de samme vejrtræknings problemer som mopsen kan have. Personligt kunne jeg heller ikke holde ud at høre på det snorken. Kender et par stykker der har mops og deres hunde prutter afskyeligt meget, fordi de fejl synker luft..

• #6   7. aug 2008 Hvad er billigt ???

• #7   7. aug 2008 Jamen hvis det skal være billige penge så skal du købe en med stambog, da det risikere at blive ret dyrt for dig uden.

• #9   7. aug 2008 hvordan finder man ud af det?

• #11   7. aug 2008 har helt ærligt så svært ved at tage det her seriøst, at jeg ikke engang ved, hvad jeg skal skrive.. må vel bare tilslutte mig reste: KØB ALDRIG EN "BILLIG" MOPS ELLER CHI!" og sæt dig ordentligt ind i tingene i stedet for det der.. kriteriet skal aldrig være: hvad er billigst? der mange forskellige sygdomme i de racer, som man helst skal undgå, og det gør du bestemt ikke på den måde!

• #12   7. aug 2008 Thomas v-de billige mops'er eller vhi'er findes oftest hos hundehandlere og er oftest uden tavle, eller med tvivlsom tavle.

Og disse skal man holde sig LANGT fra. Udover at man ved at købe der, støtter forretninger der er under al kritik, så risikerer man osse at det man får med hjem, er en hund der kommer til at blive dyr i dyrlægeregninger.
    De vil sjældent være fornuftigt præget idet hundehandlerne ganske ofte har langt over 30-40 hunde.
    Mange oplever at hundene endten er voldsomt angrebet af orm, har parvo virus, arvelige defekter e.l.

NÅR disse ting så opdages er sælger oftest ikke til at få fat i, eller absolut ligeglad.

Kommentér på:
Chihuahua - Mops

Annonce