{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.355 visninger | Oprettet:

Mistet hund {{forumTopicSubject}}

Hejsa

vi har desværre en hund der er løbet væk. Det er ikke vores, men en hvalpekøbers som vi passer. Han kravlede over hegnet sent tirsdag aften. Jeg kaldte i flere timer, men kunne ikke få ham til mig.
Jeg efterlyste ham med det samme ved politiet og igår ringede de så at nogen havde set ham 10 km. fra hvor vi bor. Vi kørte derhen og der havde han ganske rigtigt været ved et pizzaria to gange, men de var bange for hunde og var ikke gået ud til ham smiley
Jeg kørte så videre i området og fandt fire andre huse, der havde set ham. To af dem havde prøvet at fange ham uden held.
Politiet er ikke megen hjælp, idag havde de fx ikke tid at snakke med mig, da de havde vigtigere ting! Så selv hvis nogen ser ham og ringer ind til dem hjælper det jo ikke noget, når jeg først får det at vide flere timer efter folk har set ham. Som jeg kan forstå på de folk, der har mødt ham er han nu bange og skræmt og vil ikke komme til dem. Han må jo dog være ved at være sulten....
Det sidste område han er set i er Langesø skovene på Fyn, der er han set fra igår eftermiddags ved 15-tiden og indtil ved 20-tiden om aftenen. Jeg har været der flere gange og kalde samt prøvet at gå med nogle af vores hunde der for at lokke ham til uden held. Med det tempo han løber i kan han jo også være i Odense nu....Men hvis nogen på Fyn ser ham må de meget gerne kontakte mig på nummer 28 56 01 26.
Han er en brun krøllet hund lidt under middel stor. Han kender jo ikke området her, da han normalt ikke bor her og hans familie er på ferie langt væk og kan ikke hjælpe med at kalde og finde ham. Jeg er utroligt ulykkelig over det, så hvis nogen har gode råd til, hvordan jeg kan finde ham eller hvis nogen på Fyn som sagt ser ham eller hører om nogen, der har set ham, må de meget gerne sige til.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Mistet hund
Kommentér på:
Mistet hund

Annonce