442 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 2 Svar

Så er der lidt at tænke over... Så er der lidt at tænke over...

Jeg har gået og tænkt over alle de spørgsmål om hjælp til træning / Øvelser / alene hjemme / om alle andre ting man kan lave og lærer sin hund, det er spørgsmål og svar, som kommer fra Jer bruger..

Vi ved godt alle sammen at det tager tid og tålmodighed når man får en lille ny hvalp ind ad døren..

Og der bliver spurgt i øst og i vest.

Og alle dem der har de gode råd og svar,
Skriver sit gode svar, hvordan man gør, mm.

Men der er stor forskel på om man ser øvelsen i praktisk eller om man kun beskriver hvordan øvelsen skal udføres i teorien...

Jeg ved at allle gør sig umage og vil gerne give et så nøjagtigt svar...

Men det kan desværre ikke lade sig gøre, man kan beskrive svaret ii et vis omfang...

Og men den mulighed at man kan lære sin hund og sig selv nogle væsentlige fejl..

Det er fordi man kan god beskrive en øvelse, men mange gange glemmer man, lige et vigtigt punkt, fordi det skal gå så stærkt med at beskrive det.

Så derfor kære vennner - ta og brug det du kan bruge er det ikke perfekt, ja, så har du fået hjælp alligevel, selv om hjælpen er mangelfuld.....

Dette indlæg er ikke ment som noget negativ over for dem der prøver at hjælpe dig... tværdigmod, så er det for at hjælpe alle... og at alle kan forstå pounten, ...

Ja, nu har du fået lidt at spekulere over...

Jeg bliver desvære nød til at løbe, da jeg skal ud og træne hund...

Men jeg kommer igen senere...

Politi stopper motorcyklist med hund spændt fast på brystet
00:00
/
00:33
LIVE

NOW PLAYING

Belugahval forskrækker lille dreng

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af tagplade 1.200 kr.
  • Udskiftning afdørhåndtag til altandør 1.200 kr.
  • Altandør 1.150 kr.
  • Tætning af ovenlys vinduer 1.000 kr.
  • Ophæng af stort spejl i opgang 500 kr.
  • Hænge TV op, hænge hylde op og hænge gardiner op 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Så er der lidt at tænke over...
  • #1   10. aug 2008 Helt rigtigt -og jeg håber da folk er klar over at de råd man får herinde for det første er fra et hundemmenneske til et andet (og altså ikke fra et alvidende ekspertpanel) dvs at de er baseret på en/flere hundeejers/ejeres erfaringer. Derfor er det ikke sikkert metoden dur på din hund.
    Det kan osse være metoden skal tilpasses en smule før den passer på din hund

For det andet er det, som du skriver, muligt at man lige glemmer noget eller at ens ordlyd måske er lidt upræcis.

Så det er tilladt at tænke sig om, og at sortere lidt i de svar man får. Og først og fremmest huske lige at kigge på sin hund, og se om det nu er den rette metode for hunden, istedet for stædigt at holde ved at det er den metode man er blevet rådet til

(nå ja -og til mere alvorlige træningsproblemer, vil jeg foreslå at spørge træneren til råds, og hvis ikke man går til træning, så begynde på det)

• #3   10. aug 2008 jeg har tit tænkt på,, det kommer vel også an på hvilken race man har, nogle er jo mere disponible for lærdom end andre, og ikke mindst, så har hunde vel også lige så meget forskelligt sind og personlighed, akkurat som vi mennesker, vi har selv haft flere gder, og selv om racen er den samme, så er hundene jo vidt forskellige, alt det skal man vel også lægge sammen når man begynder at træne og opdrage sin hund, der er jo ikke to der er ens...bare en tanke, kan godt være jeg er ude på et sidespor....

Kommentér på:
Så er der lidt at tænke over...

Annonce