{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
737 visninger | Oprettet:

Tæge eller flåt ? {{forumTopicSubject}}

Ja en af de sataner har suget sig fast mellem Balder´s ben , lige ved nosserne .. Den er lille og sort .. Hver gang jeg prøver at hive den af , stikker Balder af , nu må jeg slet ikke komme i nærheden af ham , han bliver nærmest bange for mig ..
Så nu har jeg jo et problem , kan ikke få den ud da Balder ikke vil lade mig komme i nærheden af ham .. Og han glemmer det ikke bare sådan lige ..
Hvad faen gør jeg ?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Tæge eller flåt ?
  • #1   10. aug 2008 Du går på apoteket i morgen og køber sådan et lille koben til at tage flåter med.

    Så alliererer du dig med en, der har Balders yndlingsguffer i hånden, og som stopfodrer ham med det, mens du bruger værktøjet mellem vapsens ben ;o)


  • #2   10. aug 2008 To en på Zubin igår, det tog ham en halv times tid , før han var go igen ;o) og den sad kun ved øret ;o)
    Men brug en tang der er egnet til formålet , og få hjælp , til at holde hunden :o)


  • #3   10. aug 2008 Det hjælper ikke med guffer , han vil ikk , jeg skulle ha fået den i første forsøg for nu glemmer han det bare ikke . Han stikker af fra mig , må ikke komme i nærheden af hans bagparti . Min mand er en kylling , han tør ikke tage den ud , han er bange for at han ikke får det hele med eller ødelægger tægen ..



  • #4   10. aug 2008 Få en til at holde ham som de andre siger, og giv ham lidt godbider.

    Tyson havde sådan en satan ved øret for noget tid siden, jeg tog den med en pencet, men fik ikke hoved med ud.
    Så kunne ikke forstå der kom sådan en lille bule tæge ligende tingest der hvor tægen havde sidet. Men tog min mor den i dag og sagde det var hoved der var ved at vokse ud igen.

    Adr siger jeg bare.


  • #5   10. aug 2008 The Dogfather, Pablo Escobar og Queen of Saba !¨

    AAAD , det kan jeg ikke få mig selv til smiley

    *Mosekonen *

    Som sagt jeg kan ikke komme i nærheden af hans bagparti uden han stikker af .. Hvis man holder ham fast vrider han sig ud og han er fuldstændig ligeglad med guffer ..


  • #6   10. aug 2008 Så prøv igen i morgen. Jeg mener ikke at det skader den sidder der en dag mere.

  • #7   10. aug 2008 Du kan få et produkt mod lopper/flåter, der også slår dem ihjel, der har sat sig. Jeg mener det jeg har hedder Front line combo vet. Der findes 2 slags. Det ene er kun forebyggende - Det andet dræber også dem der har sat sig.
    Hvis du er heldig falder de selv af efter 24 timer - om ikke andet er de meget nemmere at få af og man får det hele med, for den er jo død og gør ikke modstand.

    Hold øje med at din hund ikke udvikler et stort rødt mærke omkring bidet - så er der risiko for infektion.


  • #8   10. aug 2008 fandt en kæmpe lige over øjet på pingeling idag -- simpelthen utroligt. gik ham efter igår aftes og idag sad der en stor fed basse på ham -- de er bare såååå klamme -- bruger kobenet -- så smutter de lige af

Kommentér på:
Tæge eller flåt ?

Annonce