996 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 35 Svar

sally´s psyke meget hjælp ønskes sally´s psyke meget hjælp ønskes

hej så skette det sally har været ude for noget engang hun var lille så er det bare det vi fik hende tager os godt af hende elsker hende og hun har gjort meget frem skridt hun lyster når man siger sæt fin eller lig fin og plads så finder hun puden sally er lidt lige som vores 3. barn og hun har længe været på fremgang men her til morgen da vi står op og får luftet sally kommer ind igen er det ligefør hun bakker ud igen hun har rystet og været bange lige siden og mest er det mig (martin) hun gør det over for jeg skal bare løfte en hånd for at tage min inhalator eller mit glas på bordet så ryster hun og skælver og ved ikke hvor hun skal kigge hen jeg aner ikke mine levene råd det gør så pisse ondt på mig og det mærkelige er at det er mest gal inde i stuen hvis jeg står i køkken og kalder så løfter hun hovedet og kigger men er jeg i stuen ryster og skælver hun kan en hunde psykolog hjælpe og er der nogen der har en ide om hvad sådan noget koster please hjælp og jeg skal måske huske at sally har været udsat for noget der ikke er godt for hun kom fra viborg til sønderjylland

Hilsen Martin

En kvinde i Guilin smed ved et uheld et guldarmbånd til over 4.000 dollars ud sammen med affaldet. Overvågningsoptagelser afslørede senere, at hendes kæledyr havde gemt smykket i skraldet, før hun kunne nå at opdage det.
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• I need someone for the connection of (Induction Stove, Oven, Washing Machine, Dryer, dishwasher) 1.000 kr.
  • Grave arbejde 5.000 kr.
  • Havearbejde 1.000 kr.
  • Installation af kombi/vaskemaskine til kraftstrøm og afløb. 500 kr.
  • Klippet hæk . Fælde 3 små træer 2.550 kr.
  • Tilslutning af gaskomfur 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  sally´s psyke meget hjælp ønskes
  • #1   23. nov 2005 hej amalie tak for svaret jeg er helt ude af den og er bange for hendes tilstand det er helt skrækkeligt at se hende sådan også lige nu hvor det har gået så godt smiley

• #2   23. nov 2005 det er da en trist historie din hund har været ude i ..... men hun må da virkelig ha været udsat for noget slemt for vi har da selv 2 GD'er og der skal da en del til at gøre dem bange altså ikke fordi vi slår dem eller på andre måder er onde ved dem -s- ......

• #3   23. nov 2005 Hej Tina og Martin... Først dejligt at i har taget jer af hende efter som hun ikke har haft det godt før hun landede i jeres hænder...Dejligt:)
    Syntes i skal kontakte en hundepsykolog og høre ad.....
    Men hver gang hun ryster og er bange så prøv i øjeblikket at rose hende og evntuelt belønne hende med en godbid så hun finder situationen rar at være i... Det kan gøre store fremskridt ved mange gentagelser:)
    Held og lykke.....
    Potedask fra os:)

• #4   23. nov 2005 vi har haft hende i 5-6uger og hun har bare været dejlig lige siden og her til morgen var hun bare vildt underlig men først efter hun har været ude og pludselig ville hun ikke ind

• #5   23. nov 2005 Martin... Ville hun ikke ind i huset??

• #6   23. nov 2005 http://www.torsted-hundepension.dk/

jeg ved ikke om de måske kan hjælpe men de er kanon til GD'er så det var måske oz et forsøg værd ??? og du kan altid ringe til dem og få en snak -ss-

• #7   23. nov 2005 ja det vil vi prøve men hun tager ikke godbidden til sig hvis jeg nærmer mig hun drejer hovedet jeg ved ikke hvor den hund der plejer at pjatte og hoppe rundt som en spring mus er blevet af og rebbeca tak lidt held kunne være dejligt

• #8   23. nov 2005 Martin... Så prøv psykologen... Har helt ondt af jer... Vil hun heller ikke tage imod nogle rigtig lækre godbidder.... Pølser revet ost lever osv:?? Eller hvad bruger i??

• #9   23. nov 2005 hund har ikke mødt nogen om morgenen og nej hun vil ikke ind i huset og endnu værre hvis hun kan se min det er sg mildt sag pisse øv er det og hun har tidlige haft et par tik om at hun kke vil høre men det har kun været i et par timer så er det gået over nu skriver vi underlig i 12 timer det gør mig noget trist

• #10   23. nov 2005 har hun normalt problemer med mænd???????

• #11   23. nov 2005 hvis hun langt om længe efter mange forgæves forsøg hele dage godt tage den men så kun for at smide den igen???

• #12   23. nov 2005 mette det underlige ved det dem der har bragt hende til sønderjylland (et par venner) der var det damen hun kunne finde på at gøre det samme ved bare ikke i samme grad og i vores forhold er det mig ??? jeg synes det er trælst

• #13   23. nov 2005 11 linjer uden punktum? Jeg blir forpustet selvom jeg ikke læser højt! =P

Men tror også en hundepsykolog er vejen frem..
    Held og lykke med hende, håber hun kommer af med hendes angst!

• #14   23. nov 2005 ja det lyder da mærkeligt ...hmm... ja sådan kender jeg jo ikke den hunde race....

• #15   23. nov 2005 jeg syntes du skal prøve det link jeg smed... måske kan de hjælpe med noget også ...

• #16   23. nov 2005 Amalie det der er underlig her sidte aften var der et brag på størrelse med en millitær øvelse lige uden for vores dør det var til vinduerne plafrede og glas på bordet kligrede imod hinanden og der var der ingen ting hun løftede hovedet ved braget og lage det så igen

• #17   23. nov 2005 andreas det må du undskylde har fået det før er bare ikke så stærk til grammatik det havde nok været bedst hvis det var tina der skrev men jeg har valgt at give sally et pudste rum for min tilstedeværelse så jeg sætter i ene rum smiley

• #18   23. nov 2005 Martin... er det uanset hvor gode dine godbidder er at hun vender hovedet væk?? Og hvad med Kæmpe ros hver gang du ser hende hvordan reagerer hun på det??

• #19   23. nov 2005 amalie det tror jeg også jeg er lidt på den lige nu med hende da det jo ikke er sådan jeg kender hende men kender i en tlf.nr. på en god adfærdskosulent må i godt smide nummeret her

• #20   23. nov 2005 Hvor bor i henne??

• #21   23. nov 2005 amalie det vil jeg prøve imorgen og rebeca ja det er lige meget bare det er mig der kommer med den ignorer hun mig totalt

• #22   23. nov 2005 nede omkring Tønder

• #23   23. nov 2005 Nå ok.... Kunne ellers varmt anbefale Lone Greva i Galten ved Århus men det er vist lidt langt!!
    Føler med jer og vil gerne høre hvis der sker fremskridt med den dejlige tøz:)

• #24   23. nov 2005 amalie jeg vil prøve alle de muligheder i har givet min imorgen også vil jeg forlade tråden og komme tilbage til den når der sker noget nyt

• #25   23. nov 2005 ja held og lykke med det-ss- håber i får en dejlig hund tilsidst

• #26   23. nov 2005 Hej.

Jeg adopterede en hund fra Grækenland Balou.

Hun kom fra noget de kaldte dødsgangen, ikke et særlig rart sted at opholde sig.Hun er ca 2 år og ingen ved hvordan hendes opvækst har været.

Hun var meget bange for mænd og hurtige bevægelse da hun kom en lidt forsigtig hund.

Det gik ellers godt ,men lige pludselig ville hun ikke komme ind i stuen,underligt tænkte jeg, og spurgte min mand og datter om de hade været efter hende.Det havde de iværtelfælde ikke sagde de.

Underligt tænkte jeg,hentede hende ind i sofaen,som hun plejede;men ligeså snart jeg slap hende for hun ud i bryggerset igen,der hentede jeg hende i flere dage, indtil hun selv begyndte at komme ind igen.

Så en aften var der en flue som blev ved med at drille,så jeg tog fluesmækkeren som lå lige ved siden af mig, Balou lå også i sofaen hos mig.

DA jeg tog fluesmækkeren forsvandt Baluo i lynets fart ud i bryggerset igen, jeg nåede ikke en gang at bruge den.Så slog det mig ,at den havde jeg også brugt for flere dage siden, altså den gang Balou pludselig ikke ville ind i stuen ,den gang lagde jeg bare ikke mærke til ,hun forsvandt,jeg fandt Balou rystende ude i bryggerset og jeg måtte begynde forfra med at tage hende ind i stuen.

Så fluesmækkeren blev gemt væk og der blev kun smækket fluer når Balou var lukket ud.

Det jeg vil prøve at sige er der er måske sket noget som hun har dårlig erfaring med.

Men det kan jo være svært at finde ud af hvad det er.

Men jeg tvang altså Balou ind i stuen igen og holdt hende i sofaen indtil hun gegyndte at slappe af.

Kærlig hilsen
    Birthe

• #27   23. nov 2005 hej alle sammen jeg giver lige et prej om hvordan det går sally og når jeg står op imorgen vil jeg starte med de råd i har givet mig og birthe det du siger har jeg slet ikke skænket en tanke at hun muligt kunne være bage får en genstand men indtil nu tak for hjælpen og jeg vil trække mig for nu vil jeg det jeg mener jeg er bedst til at hjælpe en kammerat i nød og forlader nu tråden men den vil blive tjækket som noget af det første imorgen i må sove godt og pas på jeres små kære der ude

• #28   24. nov 2005 jeg har nu snakket med en som har givet mig nogle gode tips har nu prøvet det ene af rådene hvor jeg var selv med sally i stuen og hun slappede så meget af til hun stod og lænede sig op ad sofabordet for ikke at vælte jeg stopper så efter et kvarter og tina kommer så ned fra bad kalder på sally og for førstegang i næsten 1½ døgn går sally hen til tina
    så der sker lidt igen alt det arbejde vi har langt i hende gør vi lige igen også håber vi det bedst for sally

• #29   24. nov 2005 jeg fik at vide at tæven slikkede altid hvalpene på halse/brystkassen hvis de er utrygge og det sagde anita fra Vorre hundecenter at jeg skulle prøve at efterligne ved at age hende stille og det gjorde jeg i et kvarters tid og nu er det som om hun har åbnet lidt igen men ikke meget så med lidt tid er vi på ret køl igen

• #30   24. nov 2005 ja det var anita der oppe fra men lige nu er vi i nogle problemmer som gør vi ikke kan me skulle der ske noget i løbet af december der gør vi bliver bedre stillet økonomisk så sætter vi sally i bilen efter vi har aftalt det på forhånd med dem og kører så der op

• #31   24. nov 2005 joo tak

• #32   24. nov 2005 så er der nye billeder og i kan lige se de sidste 3 som er taget idag efter jeg har snakket med anita oppe fra Torsted hundepension hvor tina snakker med sally og mig side ved sally og age hende uden nogen problemer smiley

• #33   24. nov 2005 (link fjernet)

• #34   24. nov 2005 ok det var rart at vide så tak for det jeg hopper i første omgamg fra her igen og siger tak for alle de gode råd og jeg vil nu ligge mig hen og pleje min influenza

• #35   25. nov 2005 Charlotte joo tak

Kommentér på:
sally´s psyke meget hjælp ønskes

Annonce