969 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

sally´s psyke meget hjælp ønskes Part2 sally´s psyke meget hjælp ønskes Part2

Hej alle sammen
en ting inden vi starter er grammatiken med , og . er ikke min stærke side så hæng jer ikke i det ...............................................................................................................................................................................
vi har nu i et par dage ændret vores adfærd over sally og hun er blevet en meget dejlig hund og anita fra torsted hundpension har været til stor hjælp og hun kan varmt anbefaldes til jeres hund om det så er en chi-hua-hua eller en irsk uvehund så vil hun kunne hjælpe dig men nok om hjælpen også tilbage til sally ca. onsdag får sally et knæk og jeg tror mange herinde fulgte den tråd og det gik bare så godt med svar og gode råd (tak for det) jeg får et råd af Mette Stampe at jeg skal ringe til torsted hundepension og det gør jeg jeg får et par ting at vide og vi gok i gang med det samme og juhuuuuu det hjalp og sally på kun to dage blevet lidt mere end normal også kommer det store grimme meeeeeen sally får pludselig et knæk igår aftes ved en kl. 20.00 hun ligger sammen med mig over ved sofaen og lige pludselig ryter hun og skælver mens hun ligger ned og da jeg bevæger på mig kigger hun på mig som om hun bare vil rende sign vej men er forhindret og sener på aftenen da vi skal i seng skal hun blive i stuen da vi sover på 1 sal da jeg er ved at lukke døre løber sally med lyset hastighed hen mod døren og jeg bliver forskrækket pga. jeg ikke ser hende men det værste er der er jo ikk plads til store sally imellem døren og døre karmen og for at slippe i gennem nåle oget skriger hun som om hun fik tæsk og det hele falder helt sammen ude i gangen hvor sally praktisk talt laver bummelum og bimmelim på gulvet selv om hun lige har været ude 2 minutter for inden og gjort det samme(hun kommer aldrig ind af sig selv uden at være 100% færdig og mest underlig af alt står vi op idag og sally er næsten normal igen ?????
og dette er bare en brieffing om sallys tilstand som mange ønskede jeg skulle oprette en ny tråd om kommmentar ønskes om forløbet gerne spørgsmål men ingen råd dem har jeg personer til at svare på nu

Med venlig hilsen Martin

PS sorry med grammatiken

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Sæt TV op med stativ og 3 rammer på væggen 500 kr.
  • Lægge sten i indkørsel 4 kvm 800 kr.
  • Diverse ophængninger 4.500 kr.
  • hæk klipning 1.950 kr.
  • Stoppet håndvask i badeværelset 1.400 kr.
  • Hækkeklipning 2.400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  sally´s psyke meget hjælp ønskes Part2
  • #1   26. nov 2005 Hej Martin.
    Det lyder rigtig dejligt, at du har fundet den rigtige hjælper til Sally og at det også virker.

For mig kunne det lyde som om, at hun måske har ondt et sted, som du så er kommet til at røre da i lå sammen på gulvet, eller måske dårlig erfaring med at blive berørt et bestemt sted eller på en bestemt måde, men derfor er det jo ikke sikkert at det er rigtigt.

Held og lykke med fortsættelsen.

• #2   26. nov 2005 Martin:

Jeg syntes, at det lyder meget underligt med den adfærd. Ved i hvad hun har været udsat for hos sine tidligere ejere ?....jeg kan forstå at hun vist ikke har haft det for godt der.

Kan det tænkes, at hun er bange for at blive lukket inde ?.....siden hun reagere sådan da du vil lukke døren. Måske har hun nogle meget dårlige oplevelser med netop at blive lukket inde i et rum alene.
    Det kan også handle om lyde/lugte eller mørke. Får hun altid disse anfald om aftenen ?
    Jeg kender en Rotweiler som, hver gang den kunne lugte rejer, løb hen under bordet og rystede helt vildt.

• #3   26. nov 2005 Skidt med grammatik, men prøv med en super kort udgave, så er der flere der får det læst... Ønsker Sally og jer en rigtig god weekend !

• #4   26. nov 2005 Ulla og susie jeg har aet hende på den side der lå op ad og hun er ikke bange for lukkede rum da hun har sovet oppe ved os ind til fornylig og første nat selv gik uden problemmer og nej hun fik et sidte morgen hvor det faktisk var lyst og vi har og tænkt på teorien om det var mænd hun var sådan over for men ved sidste familie var detkonen det var galt med og sussane jeg kunne ikke gøre det korter og god weekend til dig også smiley

• #5   26. nov 2005 Martin - Super flot med det stykke arbejde i gør for at få stakkels Sally oven på igen, jeg syntes at det er rigtig godt at du lægger dine erfaringer ud her på siden, både fordi at andre kan gøre brug af jeres erfaringer, og fordi at folk virklig skal huske at tænke over hvordan de behandler deres hunde.
    Nu er GDen jo den slags hund der er meget nem at knække og den lider derefter af meget nervøsitet, så det er godt hvis der er nye GD ejerer der læser f.eks dette indlæg så de kan være klar over at det er en hund der skal behandles meget blidt på trods af størelsen.
    Jeg ønsker jer alt held og lykke med dejlige Sally og håber at i kan få hende oven vande igen..
    MVH Mette.

• #6   26. nov 2005 jeg er da glad for i kunne bruge mit råd -s-
    for det er jo det vi har hinanden til .. nemlig at hjælpe hvis vi kan -ss-

men hvor er det da trist at den dejlige hund er så ødelagt men jeg håber da at i kan få hende tilbage på sporet og at hun vil kunne få et normalt liv-ss-

mette

• #7   26. nov 2005 jeg siger tak for den respons jeg har fået her og ja anita bliver også så heldig og skal kigge på sally med tiden og det bliver nok lige omlidt (engang i december)

Kommentér på:
sally´s psyke meget hjælp ønskes Part2

Annonce