1.987 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

hund som dværg hund som dværg

er der nogen af jer der har et billede af en hund der er dværg? skal nemlig bruge et. Så en på et tidspunkt herinde som var konstateret dværg men kan ikke find den igen. Det er ret sjældent at hunde bliver dværge som det jo også er ved mennesker, det er ikke dem man lige ser hver dag men er der nogen der har et eller ved hvor der er et?

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• 2 lamper og 2 billeder 500 kr.
  • Beskæring af buske/træer 1.000 kr.
  • Moving mattress up to loft 250 kr.
  • Vask af 3x hovedtrappe til 5'te sal og rengøring af gårdtoilet 700 kr.
  • Opgravning af kirsebærlaurbær 3.000 kr.
  • Opvaskemaskine reagerer ikke/ingen lys i display 1.400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hund som dværg
  • #1   12. aug 2008 lyder mærkeligt... Var det så en stor hunderace, der bare glemte at blive stor?

• #2   12. aug 2008 en af vores venner havde en Hovawart, som var dværg, om hun har billeder af den ved jeg ikke.
    Den blev ikke så forfærdeligt gammel, da den blev slidt i hofterne. Den havde normalt størrelse hovede og krop, måske en anelse mindre, men korte små krogede ben. Det var den eneste i kuldet, som blev dværg.

• #3   12. aug 2008 de hvalpe jeg kender der er blevet født som dværge er blevet aflivet, da de havde genet for dværgvækst...

• #5   12. aug 2008 Hende vi fik Punktum af, havde en anden beagle, som var gået totalt i stå i den fysiske og psykiske udvikling da hun var ca. 6 mdr. Men jeg ved ikke, om hun ligefrem havde fået diagnosen dværg. Jeg har da et par billeder af hende sammen med Punktum, og en anden beagle, fra hun var ca 3 år gammel, hvor man tydeligt kan se, at hun kun er ca. halvt så stort. Er det et du kan bruge, som jeg skal finde frem til dig?

• #6   12. aug 2008 Jeg kan huske det var en ...sort Fransk Bulldog.... som var dværg....
    Den var super-nuttet.....
    Så kan du ikke søge i " emner "... så finder du den sikkert...... :O)

• #7   12. aug 2008 hvor søger man i "emner" henne?

• #8   12. aug 2008 jeg har set en mastiff hund herinde der var dværg, den havde bare korte ben kun. Ellers så den helt normal ud men det så ret sjovt ud når den stod ved siden af en anden mastiff når den var så meget lavere. kroppene var lige store det var bare som om den manglede et led men havde godt nok dem alle i benene

• #9   12. aug 2008 ved at det en gang i mellem sker hos schæferen - men de lever sjældent længe

Kommentér på:
hund som dværg

Annonce