Studiebolig Odense - Hund? {{forumTopicSubject}}
Jeg starter på SDU d. 1 september og skulle meget gerne snart finde bolig. Jeg har søgt kollegieværelse på fælles opnotering siden maj måned, men jeg har kun fået tilbudt en bolig som jeg afviste fordi der var delt køkken bad. Pt. søger jeg alt med tilladelse til hund, i en rimelig grænse fra SDU, men det ser ikke ud som om der overhovedet er nogen mulighed for at få noget.
Hvor bor I andre studerende med hund i Odense?
Andelsbolig?
Lejlighed?
Rækkehus?
Kollegiebolig?
Huslejen skal selvfølgelig være rimelig, gerne med grønne områder omkring, max 10 km. fra SDU og køkken/bad kan jeg godt klare at dele. Det synes bare umuligt, uden hund er der masser af muligheder, men umiddelbart ser det slet ikke ud til at jeg kan tage Toffi med
Nogle gode råd?
Knus Katrine
nov 2005
Følger: 105 Følgere: 99 Hunde: 4 Emner: 831 Svar: 4.393
Håber du finder noget..
jan 2007
Følger: 18 Følgere: 52 Hunde: 4 Emner: 553 Svar: 30.929
Men hvis man accepterer lidt ekstra transport (dvs evt trækker lidt udenfor byen) bliver det jo nemmere... Så er spørgsmålet bare om du vil det?
mar 2008
Følger: 1 Følgere: 3 Hunde: 2 Emner: 5 Svar: 177
Der er noget ledigt uden ventetid en gang imellem.
sep 2006
Følger: 25 Følgere: 23 Hunde: 1 Emner: 170 Svar: 2.088
jan 2008
Følger: 2 Følgere: 1 Hunde: 3 Emner: 17 Svar: 46
Jeg vil gerne acceptere lidt ekstra transport, mine forældre vil gerne hjælpe mig med bil når nu jeg tager "vores" hund med. Toffi har altid været "min" hund, men når det kommer til stykket er det jo vores alle sammens, men vi er blevet enige om at hun nok vil få det bedst hvis hun følger mig.
Jeg har tjekket overalt på nettet efterhånden, men måske er det bare at væbne sig med tålmodighed eller også flytte til et eller andet lille hummer og så blive ved med at søge efter noget og så hente hunden når man finder noget.
jan 2007
Følger: 18 Følgere: 52 Hunde: 4 Emner: 553 Svar: 30.929
Jeg fandt nemlig en lejlighed for gaske nyligt. 2 vær og rimelig billig og endda med micro-have. Men den var nok ca ½ time fra odense C (i bil altså) så det er jo nogen kørsel...
jan 2008
Følger: 2 Følgere: 1 Hunde: 3 Emner: 17 Svar: 46
Studiebolig Odense - Hund?