{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.957 visninger | Oprettet:

Studiebolig Odense - Hund? {{forumTopicSubject}}

Jeg starter på SDU d. 1 september og skulle meget gerne snart finde bolig. Jeg har søgt kollegieværelse på fælles opnotering siden maj måned, men jeg har kun fået tilbudt en bolig som jeg afviste fordi der var delt køkken bad. Pt. søger jeg alt med tilladelse til hund, i en rimelig grænse fra SDU, men det ser ikke ud som om der overhovedet er nogen mulighed for at få noget.

Hvor bor I andre studerende med hund i Odense?
Andelsbolig?
Lejlighed?
Rækkehus?
Kollegiebolig?

Huslejen skal selvfølgelig være rimelig, gerne med grønne områder omkring, max 10 km. fra SDU og køkken/bad kan jeg godt klare at dele. Det synes bare umuligt, uden hund er der masser af muligheder, men umiddelbart ser det slet ikke ud til at jeg kan tage Toffi med smiley

Nogle gode råd?

Knus Katrine

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Studiebolig Odense - Hund?
  • #1   19. aug 2008 Der er af og til noget i denne avis : http://ugeavisen-odense.dk/

Håber du finder noget..

• #2   19. aug 2008 Min bror bor i Odense og ifølg hans erfaringer kan det godt blive svært at finde en bolig hvor man må have hund uden at den koster væsentligt mere end man får i SU.

Men hvis man accepterer lidt ekstra transport (dvs evt trækker lidt udenfor byen) bliver det jo nemmere... Så er spørgsmålet bare om du vil det?

• #3   19. aug 2008 http://www.fabbo.dk/

Der er noget ledigt uden ventetid en gang imellem.

• #4   19. aug 2008 Jeg bor under fabbo... Men vi er også 2 om huslejen..

• #5   19. aug 2008 Hmm. Ja, jeg har godt fanget pointen med at det ville være meget nemmere hvis man var 2 om huslejen. Der er bare ikke lige nogen kæreste at flytte ind med ;-(

Jeg vil gerne acceptere lidt ekstra transport, mine forældre vil gerne hjælpe mig med bil når nu jeg tager "vores" hund med. Toffi har altid været "min" hund, men når det kommer til stykket er det jo vores alle sammens, men vi er blevet enige om at hun nok vil få det bedst hvis hun følger mig.

Jeg har tjekket overalt på nettet efterhånden, men måske er det bare at væbne sig med tålmodighed eller også flytte til et eller andet lille hummer og så blive ved med at søge efter noget og så hente hunden når man finder noget.

• #6   19. aug 2008 Katrine -hvor lang tids transport ca er du villig til?

Jeg fandt nemlig en lejlighed for gaske nyligt. 2 vær og rimelig billig og endda med micro-have. Men den var nok ca ½ time fra odense C (i bil altså) så det er jo nogen kørsel...

• #7   20. aug 2008 TIne L: Jeg har søgt på Blangstedgårdkollegiet. Jeg har faktisk søgt stort set alle boliger i Odense S, SV, SØ, M, C som tillader hund eller hvor man kan opnå tilladelse til hund. Jeg har kontaktet kollegieselskabet, men de kan ikke oplyse hvor lang ventetid der er. Jeg håber og ber til at der snart kommer et tilbud. ALternativt må jeg jo efterlade hunden hjemme.

Kommentér på:
Studiebolig Odense - Hund?

Annonce