{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
381 visninger | Oprettet:

At spise mus ! {{forumTopicSubject}}

Som flere af jer har opdaget, så har jeg en dejlig hund som elsker at jage - og nedlægge mus og mosegrise.

Hun får efterhånden meget, meget sjældent orme af at spise dem nu - men hvor normalt er det ?

I starten fandt jeg det lidt ulækkert at hun åd dem, men det er så stor en del af hendes adfærd, at jeg ville være nødtil at give hende mundkurv på for at undgå det - og det kunne jeg ikke drømme om *S*

Men hvad finder i er ulækkert - eller okay at jeres hund spiser ?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 750 kr.
  • Ophængning af 3 lamper 600 kr.
  • Rengøring 450 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Fastgørelse håndvask m.v 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  At spise mus !
  • #1   28. nov 2005 Jeg lokker Mille væk fra mus og muldvapper hun nedlægger. Hun har en ret så sart mave, så derfor får hun kun lov at dræbe dem, når det lykkes en gang imellem. Så får myrerne jo også lidt mad ;o)

• #2   28. nov 2005 Rikke - ja det kan jeg godt se, men tror du ikke hendes mave ville vende sig til ''kosten'' ?

• #3   28. nov 2005 UUUUUUUUUH Kiki - det da lige til at få marridt over så
    smiley

• #4   28. nov 2005 Karina: Jo det kan godt være, men hun får dem alligevel ikke *GG* De fleste hun nupper er spidsmus og dem spiser hun heller ikke frivilligt ;o)

• #5   28. nov 2005 Rikke - okay *SS* - hmmm - Mille og Misja kunne så lave et smukt samarbejde så *gs*

Mille fanger og Misja spiser :o))

• #6   28. nov 2005 Babett spiser altså også temmelig mange skumle ting..... Min kat fanger fanger mus og fugle og stolt slæber han dem hjem på mit dørtrin, og når jeg så lukker Babett ud om morgnen, har hun spist de skumle sager inden jeg overhoved når at reagerer.

Men når hun løber ind på heste folden eller kommer ind i en boks er hun også ret vild med hestenes efter ladens skaber, men indtil videre har hun hverken brækket sig eller haft problemer med orm, så jeg lader hende gøre det og venter så lige med at lade hende kysse mig:-)*g*

• #7   28. nov 2005 LOOOOOOOOOL Theresia,

Ja, heste høm-hømmere - og så er de også gode at rulle sig i *gs*

Men det der med lige at vente med at lade sig ''kysses'' af sin hund, kender jeg så også godt - efter sådan et par musse-hapsere har jeg heller ikke lyst til nogle møsser :-PP

Men det glæder mig jeg ikke er den eneste, som lader min hund spise mus og andre af den slags ting ;o)

• #8   28. nov 2005 Hej Karina!

Mine gør det altså også, Easy er , på trods af at hun er Rotte, en ret habil MUSEfanger*GG*

Kommentér på:
At spise mus !

Annonce